וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיוק בזמן: מוחמד עלי שוחרר מביה"ח ביום הולדתו ה-73

הגדול מכולם, שחזר לאשפוז לאחר שלא הגיב היטב לטיפול שקיבל בביתו, יזכה לבלות את יום חגו עם המשפחה: "הוא שמח. מודים לכולם על האיחולים", מסר דוברו של עלי, שהבטיח לצפות במשחק הכדורסל בין לואיוויל לדיוק

יום הולדת שמח: מוחמד עלי, גדול המתאגרפים ואולי גם גדול הספורטאים בכל הזמנים, חוגג ממש היום (שבת) את יום הולדתו ה-73 ועושה זאת מביתו שבאריזונה, זאת לאחר שהוא שוחרר מבית החולים בו שהה ביממה האחרונה.

עלי סבל מדלקת ריאות חריפה ואושפז למשך כמעט חודש. בתחילת השבוע החולף הוא שוחרר הביתה, אולם הטיפול לא עלה יפה ועלי לא הגיב אליו היטב. בשל כך, הוא הוחזר למחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים לבדיקות וטיפולים נוספים, אולם כאמור, לפחות את יום ההולדת הוא יזכה לבלות בבית, לשמחת המשפחה ואינספור מעריציו ברחבי העולם.

עלי כבר הודיע שהדבר הראשון שהוא מתכנן לעשות יהיה לצפות במשחק הכדורסל המרתק שייפתח בשעה 19:00 שעון ישראל בין מכללת לואיוויל אותה הוא אוהד (הוא נולד בלואיוויל, קנטאקי) למכללת דיוק. דוברו בוב גאנל הודיע שהוא במצב "יציב". גאנל הוסיף: "הוא בבית, נח ושמח להיות מחוץ לבית החולים. המשפחה מודה לכולם על התמיכה והאיחולים".

הקריירה האגדית של עלי כללה שלוש זכיות בתואר אלוף העולם במשקל כבד ו-56 ניצחונות ב-61 קרבות, 37 מהם בנוקאאוט. הוא גם זכה במדליית הזהב באולימפיאדת רומא 1960 ונודע לאורך השנים הן בפעילותו למען החברה והן בלשון המושחזת שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • מוחמד עלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully