וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון פרגן בגדול לתרגיל של בלאט, הפרשנים החמיאו לקאבס

קליבלנד חזרה מפסק זמן בשניות הסיום עם תרגיל מצוין שהבטיח את הניצחון, לברון הצביע לעבר המאמן באושר. השמועות נמשכות: מארק ג'קסון ומייק מאלון מועמדים להחליף את בלאט אם יפוטר

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. רויטרס
לילה שמח בלוס אנג'לס לבלאט/רויטרס

קליבלנד חתמה הלילה (בין שישי לשבת) בסטייל את מסע המשחקים המתיש שלה במערב, כאשר גברה 121:126 בחוץ על לוס אנג'לס קליפרס. הקאבס, ללא קווין לאב שסבל מכאבים בגבו ולא שיחק, קיבלו 37 נקודות מקיירי אירווינג ועוד 32 מלברון ג'יימס. הם לא הפגינו הגנה טובה במיוחד, אבל לפחות בצד ההתקפי עשו את העבודה ויכולים לחייך מעט לאחר שחזרו למאזן חיובי, 20:21, בדיוק בנקודת האמצע של העונה הסדירה. עכשיו קליבלנד תחזור לסדרה של ארבעה משחקי בית, במטרה לשפר עוד יותר את המאזן הבינוני.

seperator

מספרי המשחק:

* לברון הפך לשחקן הצעיר בהיסטוריה שמגיע ל-24 אלף נקודות (בן 30 ו-17 ימים. קובי החזיק בשיא עד כה: 31 ו-75 ימים).

* קליבלנד במאזן 12:20 עם לברון ובמאזן 8:1 בלעדיו.

* קליבלנד ניצחה את הקליפרס בפעם השישית מתוך שמונת המפגשים האחרונים בסטייפלס סנטר.

* אוסטין ריברס ערך בכורה בקליפרס והפך לשחקן הראשון בליגה שמשחק תחת אביו.

* כריס פול הפך לשחקן השני הכי מהיר בהיסטוריה שהגיע ל-6,500 אסיסטים, אחרי ג'ון סטוקטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוסטין ריברס לוס אנג'לס קליפרס עם המאמן דוק ריברס. AP
עשו היסטוריה. אוסטין ודוק ריברס/AP

התגובות:

ג'יי זי, אשתו ביונסה והמתאגרף פלויד מייוות'ר (שנקלע לעימות מילולי עם מאט בארנס מהקליפרס לקראת הסיום) הגיעו לסטייפלס סנטר וקיבלו בתמורה הצגת כדורסל נהדרת.

הרגע המכריע של המשחק הגיע 47 שניות לסיום, כאשר הקאבס הובילו 115:119. בלאט לקח טיים אאוט והקבוצה שלו חזרה עם תרגיל נהדר, מסירה של לברון לטריסטן תומפסון, שעמד חופשי לגמרי מתחת לסל והכריע את המשחק. קינג ג'יימס, שהיה נלהב לאורך כל הערב, הצביע לעבר הספסל ופרגן למאמנו על התרגיל המוצלח. עוד לפני המשחק ביקש בלאט להמשיך בהרגעת הרוחות ואמר: "זה תהליך, אבל לברון ואני מסתדרים מצוין אחד עם השני".

צפו בלברון מפרגן לבלאט

בלאט נהנה גם מ-10 מ-23 מהשלוש של קבוצתו, כולל חמש שלשות של אירווינג: "הרבה זמן לא קלענו ככה מחוץ לקשת. זה נתן לנו אוויר לנשימה והוריד מהלחץ". לברון היה מרוצה מאוד בסיום מחבריו לקבוצה, כולל מתומפסון, שסיפק שיא עונתי של 24 נקודות והוסיף 12 ריבאונדים: "הדרך בה קווין שיחק אתמול מול הלייקרס למרות הכאבים והלילה זה היה 'דאבל טי', שהתעלה בהיעדרו. אתה צריך רגעים כאלה בעונת NBA".

גם אירווינג נהנה: "הקשר בינינו לבין המאמנים שלנו משתפר משמעותית. אתה על המגרש והמאמנים מסמנים מהלכים ואני ולברון רואים משהו ומסמנים מהלכים ובסופו של דבר הכול עובד". המאמן הסביר את היעדרותו של לאב: "הוא שיחק מול הלייקרס למרות שמאוד כאב לו".

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול בלייק גריפין לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
עוד היסטוריה לקינג ג'יימס/רויטרס

מה אמרו בתקשורת:

הפרשנים והכתבים שמסקרים את קליבלנד התלהבו מאוד מהניצחון הלילה. כריס היינס צייץ בטוויטר: "זה היה חתיכת משחק והקאבס לקחו אותו. הם היו צריכים את זה!". ג'ו גבריאל, שמסקר את הקבוצה עבור אתר הליגה, כתב: "אולי הניצחון הכי טוב של קליבלנד העונה. זו הדרך לסגור מסע בדרכים". בוב פינאן מה"ניוז הראלד" הוסיף: "אולי הניצחון שיסמן את העונה עבור של קליבלנד".

למרות הכול, חרושת השמועות בנוגע למעמדו של בלאט נמשכת ושני שמות חדשים עלו כמועמדים להחליפו במקרה שיפוטר. הראשון, על פי אדריאן ווז'נרובסקי מ"יאהו" הוא מארק ג'קסון, שאימן עד העונה שעברה את גולדן סטייט והשני, כך טען ג'נרל מנג'ר מהליגה שסירב להזדהות בשמו, הוא מייק מאלון, שפוטר במפתיע בתחילת העונה הנוכחית מסקרמנטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully