וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר ירושלים שלחו הודעות לקורצקי: "תישאר איתנו"

17.1.2015 / 16:30

אלי טביב "פגוע", מנחם קורצקי "מרגיש לא מוערך" והשחקנים שנלחצו מהאפשרות שהמאמן יעזוב, הבהירו: "כולנו מאוחדים מאחורי המאמן". כ-20 אוהדים הגיעו לאימון וקיללו, בקבוצה חוששים מכישלון מול הפועל תל אביב

one

בבית"ר ירושלים קיוו אתמול (שישי) כי יממה לאחר ההפסד להפועל אשקלון וההדחה מהגביע העניינים יירגעו והם יוכלו להתחיל להתכונן כראוי למשחק הגדול מול הפועל תל אביב ביום שני בטדי, אלא שבפועל, במועדון עסקו אמש בעיקר בהתמודדות עם ההשפלה ובכיבוי שריפות ופחות בהתאוששות מההדחה הכואבת.

כ-20 מאוהדי הקבוצה הגיעו לאימון הבוקר וקיללו את המאמן מנחם קורצקי ואת השחקנים: "הרסתם את בית"ר", "תורידו את החולצות", "שום דבר לא יכפר על מה שעשיתם". בסיום האימון האוהדים אף ירדו לאזור חדרי ההלבשה ואמרו לשחקנים מה הם חושבים. גורמים במועדון ניסו להרגיע את אותם אוהדים ולשוחח עמם, אך אלה הבהירו כי אם הקבוצה לא תנצח את הפועל תל אביב ביום שני, הדבר לא יעבור בשתיקה. האוהדים אף ניסו לפוצץ את האימון אך נמנעו מכך לאחר שקורצקי ביקש מהם.

הראיונות השונים שהעניק המאמן מנחם קורצקי לא מצאו חן בעיניי הבעלים אלי טביב. גורמים במועדון ניסו להסביר לטביב כי קורצקי היה חם בעקבות המשחק והגיב לאחר שספג קללות מאוהדי הקבוצה לאורך ההתמודדות כולה. במועדון אמרו: "קולו של טביב חייב להישמע לפני הפועל תל אביב. המועדון בנקודת רתיחה ומישהו צריך להרגיע הכל. אם לא נהיה מאוחדים, נפסיד גם להפועל ואז יתחיל הגיהנום האמיתי של העונה הזאת. טביב פגוע, קורצקי מרגיש לא מוערך, האוהדים רוצים דם ונכון לעכשיו, אף אחד לא מנסה לעצור את זה".

קורצקי עצמו הבין כבר אתמול כי ייתכן שהגזים בהתבטאויות שלו על החיזוק ההכרחי, במיוחד לאור הגיבוי הגדול שקיבל מטביב ברגעים קשים. בבית"ר ביקרו את המאמן: "היה עדיף שקורצקי לא יעשה את הטעויות האלה. דברים כאלה לא אומרים, במיוחד אחרי הדחה נגד הפועל אשקלון מליגה א'. שום תירוץ או הסבר לא מתקבל אחרי הפסד כזה".

שחקני בית"ר ירושלים מבינים על פי הלך הרוח ב-24 שעות האחרונות כי המאמן מנחם קורצקי עשוי לעזוב את תפקידו ובעקבות זאת ערכו היום שיחות ביניהם על מנת לחזק את המאמן. השחקנים דיברו גם בווטסאפ הקבוצתי ורצו להוציא הודעת תמיכה במאמן, אך חששו להיכנס בין המאמן לטביב והעדיפו לעשות זאת בהודעות אישיות ובשיחות עם המאמן. אחד השחקנים הסביר ואמר: "כל השחקנים מאחורי מנחם ורוצים שהוא וטביב יפתרו את המחלוקות ונהיה כולנו מאוחדים. אנחנו מבטיחים לתת את הדם כדי שכולם יחייכו ביום שני נגד הפועל".

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לאן בית"ר הולכת מכאן? קורצקי/קובי אליהו

חרף כל ניסיונות ההרגעה, בבית"ר עדיין מצפים למוצא פיו של אלי טביב ומצפים שהוא יירגע, לא יקבל החלטות כאשר הוא חם ולא יבצע זעזועים. שחקנים שהבינו אתמול לאן הדברים הולכים הבהירו: "כולנו מתביישים במה שהיה, אבל אסור לפרק הכול. ניתן הכול ביום שני כדי להחזיר לאנשים את החיוך. כולנו עומדים מאחורי מנחם והדבר האחרון שצריך כאן זה זעזוע. רק אנחנו אשמים ונכפר על זה ביום שני".

האוהדים עצמם זועמים על ההפסד, כאשר הדעות חלוקות לגבי התמיכה והעידוד מול הפועל תל אביב. קבוצה לא קטנה של אוהדים צפויה להתמקם מאחורי הספסל של קורצקי ולהבהיר לצוות ולשחקנים את דעתה על ההדחה מהגביע. אוהדים שלחו אתמול הודעות כמעט לכל השחקנים עם מסרים ברורים: "ביזיתם את הסמל", "לא נסלח לכם", "אתם חתומים על היום הכי שחור של המועדון" ו"גם 0:5 על הפועל לא יחפה על זה".

עוד באותו נושא

"עונג שבת" מארח את פישונט

לכתבה המלאה
seperator

גם אתמול צ'יפריאן דיאק לא העביר תשובה סופית לגבי הצטרפותו. השחקן אמור להעביר תשובה עד הערב ואם יסרב להגיע, הקבוצה תחפש אופציות אחרות. בבית"ר לא ממתינים לדיאק ולמתאוש זכארה והחלו לבדוק אפשרויות נוספות.

נכון לאתמול הבטיחו את מקומם בטדי ביום שני כ-17,300 צופים ובבית"ר אמרו באכזבה: "אם היינו מנצחים באשקלון, אתמול היו אוזלים כל הכרטיסים. במקום שיהיה כאן טירוף, יש אווירת נכאים וצריך למצוא את הדרך להתאושש ולהחזיר כולם לחיים. הפועל תל אביב תבוא לכאן בטירוף עם כל הרכש ואלפי אוהדים שלה שילוו אותה. זה יכול להיות ערב שחור יותר מאשקלון אם כולם פה לא ייקחו את עצמם בידיים".

(עדכון ראשון: 8:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully