וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: זניט סט. פטרסבורג ניצחה 0:18 קבוצה מקטאר

הרוסים ניצחו בתוצאה החריגה הזו את קבוצת מאליה, לאחר שלא פחות מ-13 שחקנים שונים היו שותפים בחגיגת הכיבושים. סלומון רונדון כבש שלושער, צמד לאנדריי ארשבין. צפו במשחק המלא

חוסה רונדון שחקן זניט סנט פטרסבורג עם הולק. AP
ניצחון נאה. הולק ורונדון/AP

הליגה הרוסית נמצאת עכשיו בפגרת החורף ומרבית הקבוצות מקיימות מחנות אימונים ברחבי העולם. זניט סט. פטרסבורג, מוליכת הטבלה עם 41 נקודות, מקיימת את מחנה האימונים שלה בקטאר. היום (שישי) ערכה הקבוצה של אנדרה וילאש בואש משחק אימון מול קבוצת מאליה הקטארית. איך המשחק הזה נגמר? בתוצאה די חריגה, "רק" 0:18 לזניט, שהשלימה כיבוש של חי שערים.

המבול החל בדקה השביעית עם שער אנדריי ארשבין. דקה לאחר מכן כבר הגיע השני כשהפעם זה היה אולג שאטוב. ארבע דקות חלפו וסלומון רונדו הרשית. כמה זמן לקח לרביעי להגיע? רק שתי דקות, ובדקה ה-14 זה היה דומניקו קרישיטו. מעט הצופים שהגיעו לצפות במשחק ראו את החמישי מגיע בדקה ה-17, כששוב זה היה רונדון, שכבש גם את הבא בדקה ה-22. זניט חיכתה 17 דקות שלמות, עד הדקה ה-39, על מנת לקבוע 0:7 כשהפעם הכובש היה לואיס נטו. בדקה ה-43 כבשו הרוסים את השמיני כשזה היה דניס טקאצ'וק, שכבש אחד נוסף אחרי דקה אחת בלבד. המחצית לא נגמרה לפני שאנדריי ארשבין כבש את העשירי בדקה ה-45 וקבע 0:10.

איליה זואב נכנס לרשימת הכובשים וקבע 0:11 בדקה ה-52, הולק הרשית בפנדל בדקה ה-56. אחריו הגיע אלכסנדר קרז'אקוב בדקה ה-58 שקבע 0:13. אקסל ויטסל כבש את ה-14 בדקה ה-63. רמיל שיידאב כבש שניים בדקות ה-70 ו-76, לפני שאלכסנדר ריאזנצב (85) ואנטולי טימושצ'וק (87) השלימו את החגיגה עם 0:18 מטורף.

המשחק המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully