וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הראשל"ציות הפסידו, מכבי תל אביב הגדילה את הפער בפסגה

הפועל ראשל"צ ספגה הפסד שלישי רצוף כשנכנעה לאס"א 26:22, וראתה ת אשדוד נצמדת אליה אחרי שניצחה את מכבי ראשון לציון 29:34. האלופה הביסה את רמת גן 19:33

עידן מימון שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד. ברני ארדוב
הפועל ראשון לציון המשיכה להפסיד גם אחרי הפגרה. עידן מימון/ברני ארדוב

ליגת הכדוריד שבה היום (שישי) מהפגרה, והסיבוב השני נפתח עם מחזור גדול ורווי הפתעות בו שתי הקבוצות מראשון לציון נחלו הפסדים, ואילו האלופה והמוליכה מכבי תל אביב גברה בקלות על הפועל רמת גן, ופתחה פער של שתי נקודות מהשנייה מכבי ראשון לציון, שהפסידה להפועל אשדוד, שמצדה רחוקה נקודה אחת בלבד מהשלישית בטבלה הפועל ראשון לציון.

אס"א תל אביב - הפועל ראשון לציון 22:26

המארחת קטעה רצף של ארבעה הפדים עם ניצחון אדיר והנחילה לאדומים הפסד שלישי רצוף. המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה ב-8:9 למארחת, ראשון לציון עלתה ל-9:10 בתחילת המחצית השנייה אבל אס"א השוותה ל-17:17 ולקחה את השליטה בזכות שערים של יוסי אפו, נדב ביטון ורם טורקניץ', שהבטיחו את הניצחון. ניבו לוי הוביל את אס"א עם 7 שערים, יוסי אפו ודור קלדרון כבשו 4 כל אחד. דרשקו מרוולייביץ' הוליך את ראשון לציון עם 5 שערים, טל הרשקוביץ כבש 4, עידן מימון, עוז חממי תרמו 3 כל אחד.

מכבי ראשון לציון - הפועל אשדוד 34:29

המפגש הרביעי בין הקבוצות סיפק מבול של שערים במחצית הראשונה, בסופה אשדוד הוליכה 16:19. במחצית השנייה הקבוצה מהדרום כבר עלתה ל-19:25, והצליחה לשמור על היתרון מול השחקנים של ג'ו מתתיה עד לסיום. יותם טל הצטיין באשדוד עם 7 שערים.

מכבי תל אביב - הפועל רמת גן 19:33

האלופה והמוליכה צוברת ניצחון נוסף ומגיעה ל-20 נקודות, והיא כבר מריחה את יתרון הביתיות לאורך סדרות הפליאוף. המשחק עצמו היה שיוויוני עד הדקה ה-20, שם הצהובים ביססו יתרון 5:9 ופער שנשמר עד למחצית. בפתיחת המחצית השנייה מכבי תל אביב ברחה ל-12:21, והמשחק היה גמור. בויאן בוטוליה היה המבקיע המצטיין בשורות הצהובים עם 10 שערים.

שחקן מכבי תל אביב כדוריד בויאן בוטוליה. עמית שיסל, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
מתרחק מהראשל"ציות. בוטוליה/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל, איגוד הכדוריד

א.כ נס ציונה - א.ס רמת השרון 23:32

עם שובו של וליקו מילוסביץ', הפיבוט הסרבי של נס ציונה, המארחת סגרה עניין כבר במחצית הראשונה בה הוליכה 9:19. המחצית השנייה הייתה שקולה יותר אך ניצחונה של נס ציונה לא הוטל בספק. מילוש בואישיץ' המצטיין בנס ציונה עם 8 שערים. הרבו לרמת השרון: אובראד ראדולוביץ' 6 וטונדיי עבדול-ראשיד 5.

משחקים נוספים:

בני הרצליה - עירוני רחובות 21:29
מכבי קרית מוצקין - מ.כ חולון 21:27

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully