וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'מפיונשיפ: גיא לוזון לא רשאי לעמוד על הקווים מול ווטפורד

אשרת העבודה של מאמן סטנדרד ליאז' לשעבר לא אושרה עדיין והוא יראה את האדיקס מהיציע. מאמן הקבוצה ומאמן השוערים ינהלו את המשחק. "מאוכזבים מאוד", נמסר מהמועדון

גיא לוזון. GettyImages
חוזר לקווים. לוזון/GettyImages

גיא לוזון לא יהיה רשאי לעמוד על הקווים במשחק של צ'רלטון מול ווטפורד בחוץ מחר (שבת, 16:00). לוזון, שהיה אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו אחרי שחתם במועדון ביום שלישי, עדיין לא יכול לתפקד כמנג'ר בשל העובדה שאשרת העבודה שלו בבריטניה טרם אושרה. צ'רלטון הוציאה הודעה הערב (שישי), בה נכתב: "צ'רלטון מאוכזבת להודיע שגיא לוזון לא יוכל לעמוד על הקווים מול ווטפורד בשבת בגלל ענייני אשרת העבודה שלו.

"לאחר החתמתו ביום שלישי בערב, המועדון ציפה להשלים את הליכי הרישום, אבל ההליך לא הושלם לפני הדד ליין. מאמן הקבוצה הראשונה דמיאן מאת'יו ומאמן השוערים בן רוברטס יעמדו על הקווים במשחק מול ווטפורד. אנחנו מצפים לכך שלוזון יקבל את אשרת העבודה בשבוע הבא ויערוך את הופעת הבכורה מול וולבס ביום שבת, 24 בינואר".

צ'רלטון תפגוש בדרבי את ווטפורד, שנמצאת במקום השישי בטבלה. צ'רלטון עצמה מגיעה למשחק הזה לאחר שהפסידה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות והיא במקום ה-14 בליגה עם 31 נקודות, 10 פחות מהקבוצה שתארח אותה. למעשה, האדיקס לא ניצחו מאז 8 בנובמבר, אז עשו את זה עם 0:1 מול רדינג בחוץ.

למרות זאת, לצ'רלטון יש מאזן מעודד מאוד מול ווטפורד בתקופה האחרונה כשהיא מנצחת בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים בין השתיים. הניצחון האחרון של ווטפורד מול צ'רלטון היה אי שם באוקטובר 2012, 1:2 בוואלי. במפגש הראשון בין השתיים העונה ניצחה צ'רלטון 0:1. שלושה מחמשת המשחקים האחרונים בין השתיים בוויקרייג' רואד הסתיימו ללא הכרעה, כשכל אחת מנצחת במקרה אחד מבין החמישה.

קבוצתו של לוזון תיאלץ להסתדר ללא סטיבן הנדרסון הפצוע. ניל את'רידג' צפוי להמשיך לעמוד בשער צ'רלטון, בעוד רויס וויגינס אמור להיות כשיר בעצמו על אף שנפצע במשחק האחרון. ג'וני ג'קסון וג'ורג' טוקודין, כמו גם פרנק מוסא, ייעדרו. לוזון יקבל בחזרה את קאלום האריוט ויוני בוינס, שריצו עונשי הרחקה. טוני וואט, שהצטרף בינואר, עשוי לפתוח. בווטפורד עדיין לא ידועים אם השוער הוותיק הורליו גומש יהיה כשיר והוא צפוי לעבור מבחן כשירות לפני המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully