וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הבלם הקרואטי מריו מלוצ'ה בדרך למכבי חיפה

16.1.2015 / 14:54

בתקשורת הקרואטית מדווח כי הירוקים הציעו 500 אלף יורו להיידוק ספליט תמורת הבלם בן ה-25 (1.89 מטר) וכי הקבוצה לא מתכוונת לעמוד בדרכו של הקפטן, שהסכים לעבור לליגה הישראלית

אימג'בנק GettyImages

בתקשורת הקרואטית טוענים כי בלם היידוק ספליט מריו מלוצ'ה, נמצא בדרכו למכבי חיפה. על פי ידיעות שונות שהתפרסמו הבוקר בתקשורת הקרואטית, היידוק צפויה להעביר את הבלם למכבי חיפה לאחר שקיבלה הצעה של כחצי מיליון יורו, בעוד שהשחקן כבר הסכים לעשות את דרכו למכבי חיפה. על פי הדיווחים, היידוק לא תעמוד בדרכו של הקפטן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, בעיקר בשל שכרו הנמוך יחסית ומתוך הערכה כלפיו. בחלק מהדיווחים אוזכרו שמותיהם של יוסי בניון וולדימיר סטויקוביץ', כמי שישתפו עימו פעולה. לגבי האחרון נכתב כי לשניים סוכן משותף, פאלי רמאדני, האיש שהעביר את אלכסנדר סטנוייביץ' למכבי חיפה.

הבלם בן ה-25 שמתנשא לגובה של 189 סנטימטרים, רשם הופעה אחת במדי נבחרת קרואטיה ונחשב לשחקן הרכב. מלוצ'ה, ששותף במדי קבוצתו גם במסגרת האירופית, נחשב לבלם קשוח, ומאז תחילת העונה שעברה ספג לא פחות מ-14 כרטיסים צהובים ואדום אחד. בעונת 2011/12 עצרה פציעה את מעברו לוורדר ברמן. עונה לאחר מכן, הוא סבל מפציעה נוספת שפוצצה את עסקת העברתו לקובאן. לאחר ארבעה חודשים הוא התאושש, מאז הוא נחשב לאחד השחקנים היציבים בליגה הקרואטית. את קבוצת הבוגרים של היידוק ספליט מלוצ'ה לא עזב מעולם, אך במחלקות הנוער הוא נדד בין מועדונים שונים, החל מדינמו זאגרב בה גדל וכלה בקבוצות אחרות במדינה.

מריו מלוצ'ה שחקן היידוק ספליט. EuroFootball, GettyImages
הופעה אחת בנבחרת קרואטיה. מלוצ'ה/GettyImages, EuroFootball

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully