וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לאנס סטיבנסון עשוי לעבור לברוקלין, ברוק לופז לת'אנדר

אוקלהומה סיטי, שארלוט והנטס מדברות על טרייד משולש שישלח את הגארד המתוסבך לברוקלין ואת הסנטר בן ה-26 לקבוצה של סקוט ברוקס. ההורנטס יקבלו את ג'ק ולאמב. פארמר ישוחרר מהקליפרס

ברוק לופז, ברוקלין נטס. AP
יכול מאוד לעזור לת'אנדר. לופז/AP

בדרך כלל, בתקופה שלקראת האולסטאר שוק ההעברות ב-NBA מתחמם. היום (שישי) מפרסמים בארצות הברית שברוקלין, שארלוט ואוקלהומה סיטי מנהלות מגעים על עסקה משולשת מסקרנת, במרכזה יעבור לאנס סטיבנסון מההורנטס לנטס, בעוד ברוק לופז ימצא עצמו בת'אנדר. שארלוט תקבל את ג'ארט ג'ק, ג'רמי לאמב וגרנט ג'רט.

כזכור, סטיבנסון חתם בקיץ האחרון בשורות ההורנטס לשלוש שנים תמורת 27 מיליון דולר אחרי עונה נפלאה באינדיאנה, ואמור היה להפוך את החבורה הנחמדה של סטיב קליפורד לקבוצת פלייאוף לכל דבר. אלא שהכישרון הגדול והמתוסבך לא הצליח להתאקלם בקבוצתו החדשה, והעונה הוא קולע ב-38.7 אחוזים מהשדה בלבד. על כן, בשארלוט מעוניינים להעבירו בטרייד שיפנה מקום תחת תקרת השכר, גם במחיר לקיחת צעד אחורה, כיבכול, במובן המקצועי.

גם ברוקלין נואשת לבצע שינוי אחרי פתיחת העונה המאכזבת שלה (23:16), ולופז המועד לפציעות הוא אחד הנכסים האחרונים שנותרו לה. הסנטר בן ה-26 שהורד לאחרונה לספסל רושם ממוצעים של 14.6 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק. העונה הוא מרוויח 15.7 מיליון דולר, ובעונה הבאה תהיה לו אופציית שחקן.

מהכיוון של הת'אנדר, ברור שצירוף של אופציית קליעה בצבע תעזור מאוד ותוריד קצת מהלחץ שיש על קווין דוראנט וראסל ווסטברוק. לא מן הנמנע כי בטרייד הפוטנציאלי ייקח חלק גם קנדריק פרקינס, שיעבור לברוקלין.

* אוסטין ריברס עבר לקליפרס וישתף פעולה עם אביו, דוק. בכך יהיה השחקן הראשון בתולדות ה-NBA שמאומן על ידי אביו. הקליפרס שלחו תמורתו את רג'י בולוק לפיניקס ואת כריס דגלאס רוברטס בצירוף בחירת סיבוב שני עתידית לבוסטון, שקיבלה את שבליק רנדולף וחריגת שכר. כדי לפנות לריברס מקום, הקליפרס צפויים לשחרר את ג'ורדן פארמר.

גארד שארלוט הורנטס לאנס סטיבנסון (ימין). AP
אכזבה גדולה העונה. סטיבנסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully