וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד ז'ינולה הודיע על התמודדותו לנשיאות פיפ"א

שחקן העבר הצרפתי שכיכב בפריס סן ז'רמן, טוטנהאם וניוקאסל ינסה לנשל את ספ בלאטר מהכס: "אני רוצה לקחת את הכדורגל קדימה ולשים את האוהדים במרכז"

שחקן העבר הצרפתי דויד ז'ינולה. GettyImages
מעודד שקיפות. ז'ינולה/GettyImages

שחקן העבר הצרפתי דויד ז'ינולה מעוניין לנשל את ספ בלאטר מתפקידו כנשיא פיפ"א, והודיע שהוא מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות. "הגיע הזמן לרענן את הכדורגל", אמר ל'סאן' הבריטי. "יש לנו הזדמנות להיות אמיצים ולטפל במה שמתרחש במשחק שאנחנו אוהבים. אני לא רוצה להתעסק בבעיות של העבר, אלא לקחת את הכדורגל קדימה ולשים את האוהדים במרכז. הכדורגל שייך לאנשים, ולאנשים יש קול. אנחנו רוצים שקיפות, כך שכולם ידעו לאן כל פני הולך. אנשים צריכים לסמוך על ההחלטות שמתקבלות על ידי אלה בעמדות הכוח".

ז'ינולה, שיחגוג בהמשך החודש את יום הולדתו ה-48, מכיר היטב את הכדורגל העולמי לאחר שבילה חצי מקריירת המשחק שלו בצרפת, וחצי באנגליה. זכורות בעיקר עונותיו בפריס סן ז'רמן בתחילת שנות התשעים ואלה בניוקאסל ובטוטנהאם לקראת סוף שנות התשעים. כשחקן, רשם 17 הופעות בנבחרת צרפת.

קשר העבר ששימש כשגריר אנגליה בניסיונה לארח את מונדיאל 2018 מצטרף לשני מועמדים נוספים לתפקיד: סגן נשיא פיפ"א עלי בין חוסיין והדיפלומט הצרפתי ז'רום שמפיין. בלאטר מכהן מאז 1998, והוא עדיין הפייבוריט להיבחר לכהונה חמישית ברציפות.

צפו בסרטון שהפיץ דויד ז'ינולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully