וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: הבקרה תימנע מרוני לוי לעמוד על הקווים מול סכנין?

16.1.2015 / 11:33

מאמנה החדש של מכבי נתניה מקווה להדריך את הקבוצה כבר במשחק בשני, אך בבקרה מערימים קשיים עקב אי תשלום המשכורות. המאמן שוחח עם ערן לוי, שהבהיר כי אין בכוונתו לעזוב

במכבי נתניה מתכוונים לבדוק ביום ראשון מול הרשות לבקרת תקציבים מה נדרש מהם כדי להעביר את חוזהו של רוני לוי על מנת שיוכל לעמוד על הקווים בדוחא מול בני סכנין ביום שני.

בחודש שעבר שלחה הבקרה מייל לכל הקבוצות ובו הבהירה כי קבוצות לא תוכלנה לצרף שחקנים או מאמנים בחלון ההעברות של חודש ינואר, אם הן לא ישלמו את כל משכורות חודש דצמבר לרבות התנאים הסוציאליים. חלק מהקבוצות התקוממו נוכח דרישת הבקרה מאחר שהן לא תמיד מספיקות להשלים את כל ההתחייבויות בחודש שאחרי ואז הבהירו בבקרה שהדרישות שלהם יהיו עד לחודש נובמבר. גם בסעיף הזה במכבי נתניה עדיין לא עומדים מאחר שמשכורות נובמבר טרם שולמו וכמובן גם לא הועברו התנאים הסוציאליים. אלא שבמכבי נתניה אמרו היום (שישי) כי הם מתכוונים לשלם את המשכורות בתחילת השבוע.

מאמן מכבי נתניה, רוני לוי. קובי אליהו
הבכורה תידחה? רוני לוי/קובי אליהו

סכום של 900 אלף שקל אמור להיכנס מהעירייה ואלי שגב עוד צריך להעביר את ה-400 אלף שקל הנותרים מתשלום מיליון השקלים עליו הוא התחייב. העניין הוא שספק אם נתניה תצליח לעמוד בתשלום עד יום שני ולכן מוטל עדיין סימן שאלה על נוכחותו של לוי על הקווים במשחק ביום שני. אגב, בנתניה טוענים אחרת ומתבססים על דבריו של אלי שגב אשר אמר כי בין החוזה של יוסי מזרחי לבין זה של רוני לוי צריך בסך הכול לעשות התאמות קלות ומדובר בסכום יחסית נמוך אותו יהיה צריך להפקיד בבנק ביום ראשון כדי שלוי יעמוד על הקווים.

כך או אחרת, רוני לוי כבר נכנס לעניינים אתמול כאשר ערך שני אימונים לשחקנים (השני היה לא מתוכנן). בין לבין הוא ערך שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים ובתוכם הקפטן ערן לוי. המאמן הבהיר אתמול במסיבת העיתונאים שקיים כי אין לו שום משקעים עם הקפטן על רקע העובדה שבקבוצת הבוגרים של מכבי חיפה הוא לא נתן לו יותר מדי צ'אנסים. השיחה אתמול בין השניים הייתה טובה ואם השחקן ירצה להישאר במכבי נתניה עד סוף העונה, המועדון לא יתנגד.

החלוץ, אגב, טוען כבר זמן רב שכל הידיעות על הפועל עכו ועל הפועל חיפה עוד קודם הן לא על דעתו וכי אין לו עניין לעזוב את מכבי נתניה.

שחקן מכבי נתניה, ערן לוי. קובי אליהו
מתכוון להישאר. ערן לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully