וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "אם הסגל יהיה בריא, אני מתחייב על פלייאוף עליון"

16.1.2015 / 12:53

אחרי ההדחה מהגביע, חזר בו מאמן בית"ר מדבריו ("בלי 3-4 שחקנים נרד ליגה") אך הודה: "יש תחושה של חוסר הערכה מצד חלק מההנהלה". לשחקנים אמר: "גאה בכם". אלון תורג'מן מועמד

מאמן בית"ר ירושלים מנחם קורצקי מבין הבוקר (שישי) כי ההתבטאויות שלו לאחר ההדחה מגביע המדינה היו מעט מוגזמות. בין היתר, אמר מאמן בית"ר ירושלים אמש: "אנחנו נהיה חייבים להתחזק בשלושה או ארבעה שחקנים, אנחנו בסכנה ממשית לרדת ליגה ואנשים צריכים להבין את זה". גורמים במועדון לא אהבו את הדברים, ואמרו: "ברור שאלי טביב לא יאהב התבטאות כזאת ובטוח שהוא יעיר לקורצקי על כך".

בבוקר שלאחר ההפסד המביך לאשקלון בגביע מנסה המאמן להסביר: "יש דברים שאומרים אחרי משחק שהכל עדיין חם. אין פה מטרה לייצר בלגן או לעקוץ את הבעלים אלא להסביר לכל מי שלא מבין שזה המצב של בית"ר. זה לא סוד שיש חילוקי דעות ביני לבין אלי טביב וזה לגיטימי. לפעמים אנחנו מסכימים ולפעמים לא אבל אנחנו מגיעים להבנות אחד עם השני. גם בנוגע לשחקני חיזוק יש הבנה בינינו. יש רשימה של שחקני רכש שאני מקווה שלא נפספס אותם כי הם יכולים לשדרג אותנו. אם לא נתחזק הדברים יכולים להתגלגל למקום לא טוב ונסתבך בפלייאוף התחתון".

קורצקי התייחס ספציפית לאמירה בנוגע לחיזוק, שאם לא יגיע עלול להוביל לירידת ליגה, ואמר: "הכוונה היתה שאם לא נצרף שחקנים הסגל הנוכחי יקרוס פיזית ובחצי השני והקשה יותר של העונה נסבול מפציעות והיעדרויות ולא נוכל להעמיד סגל למשחקים. אם היו מבטיחים לי שהסגל הנוכחי יהיה כשיר עד לתום העונה, כבר עכשיו אני מתחייב על פלייאוף עליון. אנחנו עם סגל קצר ויש עובדות - אתמול לא היה לי חלוץ מחליף ולא בלם מחליף, אנחנו הולכים עם כל מה שיש ומנסים לעשות את המקסימום. זה רע מאוד שהפסדנו באשקלון ואסור היה שזה יקרה אבל אנחנו נצטרך לפתור בעיות ולהתחזק כדי להתאושש מהמצב הזה".

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
מרגיע את הרוחות. קורצקי/ניב אהרונסון

"יכול להיות שאמרתי דברים שלא היו צריכים להיאמר אבל חשוב שכולם ידעו שבאמת אנחנו עושים את המקסימום עם הקבוצה הזאת וכולם נותנים הכל", הוסיף המאמן. "זה לא כולל את המשחק אתמול כי היינו חייבים לעבור לא משנה מה, אין תירוץ להפסד כזה ומה שנגיד יישמע רע". על הקללות של האוהדים כנגדו אמר המאמן: "לאוהדים כואב ואני מבין אותם. הכי קל לצאת נגד המאמן. אני חזק ומתרכז במשחק מול הפועל תל אביב כדי לשמח כאן את כולם", הוסיף המאמן.

לגבי חוסר ההערכה אותו הוא מרגיש אמר קורצקי: "יש תחושה של חוסר ההערכה גם מכיוון גורמים בהנהלה וגם מהאוהדים אבל הם לא תמיד יודעים הכל והאמת לא תמיד מוצאת חן בעיני אנשים. אני בסף הכל רוצה שהקבוצה תצליח ויעריכו את מה שאנחנו עושים כאן. הקבוצה הייתה חמש שנים בפלייאוף התחתון ואם נעשה פלייאוף עליון זה הישג גדול. אני לא אתן לחוסר ההערכה להשפיע עלי, אני מאמין שאם נתחזק נעשה עונה יפה מאוד".

"זה רגע קשה מאוד לכל המערכת ונצטרך להוכיח שאנחנו גברים ולצאת מזה ביום שני נגד הפועל תל אביב. מה שחשוב כאן זאת בית"ר ירושלים. קל להרוס ולפרק הכל אבל באמת שבנינו כאן משהו השנה ועם חיזוק נכון אפשר להגיע לפלייאוף העליון ולהחזיר את הקבוצה למקום שהיא ראויה לו. חייבים להתאחד סביב המועדון ולעשות הכל כדי לנצח ביום שני את הפועל תל אביב. לא מנחם קורצקי ולא אף אחד אחר חשוב עכשיו, רק בית"ר ירושלים והמשחק נגד הפועל תל אביב".

קורצקי ערך היום אסיפה לשחקנים לפני אימון הצהריים ואמר: "ראשית אני רוצה להבהיר את דברי מאמש. אני מאמין בכם, אוהב אתכם וגאה בכם. אין לי טענה על איכות הסגל, יש פה סגל טוב אבל חסרים לנו שחקנים, יש בעייה של עומק. השבוע שחררנו שני שחקנים ולא הבאנו במקומם אחרים. אנחו זקוקים לסגל עמוק כדי לעמוד במטרות שעוד נותרו לנו עד תום העונה ונותרו לנו כאלה, כמו התבססות בפלייאוף העליון והצגת קבוצה טובה שתגרום הנאה לקהל. נכון שאתמול לא עמדנו במשימה שלנו, ועם זאת, אני חוזר, אני גאה בכם. לשמחתנו יש משחק כבר ביום שני, שבו נוכל לתקן ולהחזיר לקהל הנפלא שלנו שכל כך מגיע לו להיות שמח וגאה".

בתוך כך, בבית"ר ממשיכים לעסוק בסוגיית הרכש בחלון ההעברות הקרוב. אחד המועמדים להצטרף הוא חלוץ מכבי חיפה אלון תורג'מן, שלא מרוצה ממעמדו במכבי חיפה ועשוי לדרוש לעזוב. אם אכן תורג'מן ישוחרר, בבית"ר רואים בו אופציה רצינית לחיזוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully