וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו עונה לביקורות: "אני לא יכול לקלוע לטעם של כולם"

16.1.2015 / 10:55

מאמן מכבי תל אביב משיב לטענות על סגנונו ההגנתי, ומרוצה משחקני הספסל: "הם יכולים לפתוח". פריצה חזר לאימונים, הצהובים לא ממהרים להחתים חלוץ. וגם: "מחוברים" גרסת פאקו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הנה פרט שלא ידעתם על פאקו אייסטרן. הוא נוהג בכל יום לצלם תמונות או קטע וידאו קצר ממה שעובר עליו. שלשום, בסיום הניצחון על בית"ר תל אביב רמלה בגביע המדינה, כששחקני מכבי תל אביב עשו את ריצת השחרור על הדשא המטופח באיצטדיון הרמלאי, עמד אייסטרן מרחוק וצילם במכשיר הסלולארי שלו את החבורה בצהוב על רקע היציע המערבי במגרש. שאלתי אותו אם הוא התרשם עד כדי כך מהמתקן של הקבוצה הצנועה מהלאומית, אבל הוא חייך וגילה: "אני מתעד כל יום בחיי ושומר את הכל למזכרת. גם היום הזה יישמר אצלי בזכרון".

מחר תשחק מכבי נגד הפועל עכו בבלומפילד וזו תהיה הזדמנות לניצחון רב שערים, כזה שאולי ישכיח לשבוע את הביקורות על משחקה השבלוני של הקבוצה. "אני לא רואה בניצחון שלנו בגביע רק הכנה למשחק מול עכו", התקומם קצת פאקו נוכח השאלה. "זה היה משחק גביע שהוא נוקאאוט ואנחנו באנו הנה כדי לעבור. זה לא היה משחק הכנה לליגה". כמו מול מכבי חיפה בגמר גביע הטוטו, גם שלשום פאקו העלה הרכב שמעולם לא שיחק יחד ובסיום היה נדמה שהמהלך הזה נתן לו הרבה ביטחון להמשך העונה: "השחקנים האלה הראו שוב שהם יכולים לשחק גם בהרכב הראשון. חשוב שיהיה לנו סגל עמוק ואני מרוצה מהם. בתחילת העונה אמרתי שאני רוצה לזכות בשלושת התארים ואחרי שזכינו בגביע הטוטו, יש עוד שניים. אנחנו צריכים לנצח עוד שלושה משחקים כדי להיות בגמר ואני מקווה שנהיה שם".

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מצלם כל מה שקורה סביבו. פאקו/ברני ארדוב

פאקו, בניגוד למאמנים רבים כולל ישראלים שלא היו משלימים עם הביקורות, מקבל לגמרי, אלא אם כן הוא היה ציני, את הביקורת כלפי משחקה של מכבי תל אביב: "עוד לפני הפרשנים, אני הוא הראשון לבקר את המשחק שלנו כשאני רואה ליקויים. גם אם יהיו לנו משחקים נהדרים, אני הראשון שאחפש היכן אפשר לשדרג את המשחק ולשחק יותר טוב. בכדורגל חייבים להיות ביקורתיים גם אם משחקים טוב. לגבי סגנון המשחק שלנו, אני יודע שאני לא יכול לקלוע לטעם של כולם".

פאקו לא מוטרד מהעובדה שמכבי תל אביב עדיין לא התבססה במקום הראשון. "כרגע שם המשחק הוא להמשיך לנצח בליגה", אמר. "אני משוכנע שקרית שמונה תחזור לנצח וכך גם באר שבע ואנחנו צריכים להמשיך לנצח. קרית שמונה ובאר שבע ינצחו את מרבית המשחקים שלהן עד סוף העונה ואנחנו חייבים לנצח גם כן".

במכבי תל אביב עקבו אתמול אחר החזרה הצפויה של אלירן עטר לישראל והעובדה כי הוא קרוב לחתום במכבי חיפה. בקבוצה עדיין בודקים אפשרויות לצירוף חלוץ זר בעמדת השפיץ, אבל לא בטוח שירצו כעת להשתחרר מראדה פריצה שעושה עדיין מאמץ גדול לסיים לגמרי עם פציעת המפשעות שלו. החלוץ השבדי מתקדם מאוד באימונים, אבל עדיין לא עורך אימונים מלאים.

באגף הישראלים, שמותיהם של טוטו תמוז ואיתי שכטר נמצאים כל העת ברשימה, אבל במכבי לא ישלמו לפטרולול 850 אלף יורו עבור תמוז וגם עם שכטר עדיין מנסים להוריד את הדרישות של נאנט.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לאט לאט לכושר. פריצה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully