וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: פאר בסיבוב המוקדמות השלישי, סלע הוגרל מול סטרוף

פאר גברה על רודיונובה ורחוקה ניצחון אחד מכניסה לטורניר, גלושקו הפסידה ב-2 מערכות לייפאן וונג, סלע יפגוש את הגרמני בסיבוב הראשון. פדרר באותו צד של ההגרלה כמו נדאל ומארי

שחר פאר. GettyImages
עוד ניצחון אחד, והיא בפנים. פאר/GettyImages

שחר פאר העפילה הלילה (בין חמישי לשישי) לסיבוב המוקדמות השלישי והאחרון של אליפות אוסטרליה, לאחר שניצחה את אנסטסיה רודיונובה המקומית (190 בעולם) 1:6, 6:3, 1:6. פאר ניצלה 8 מ-13 אפשרויות השבירה שלה והכריחה את יריבתה ל-40 שגיאות בלתי מחויבות, ואם תנצח בסיבוב המוקדמות האחרון את ריחל הוגנקאמפ ההולנדית (137 בעולם) תעפיל לגרנד סלאם היוקרתי.

בניגוד לפאר, יוליה גלושקו סיימה את דרכה הלילה לאחר שהפסידה 7:5, 6:2 לייפאן וונג הסינית, המדורגת 179 בעולם.

הלילה התקיימה גם ההגרלה של האליפות עצמה ומי שהעפיל לשם ללא מוקדמות הוא דודי סלע, שיפגוש את ז'אן-לנארד סטרוף הגרמני (54). אם יעבור, עשוי הישראלי לפגוש בסיבוב השני את לוקאש רוסול הצ'כי, שהדיח את רפאל נדאל מווימבלדון.

האלוף המכהן סטניסלאס ואוורינקה יפתח את המסע להגנה על התואר מול מרסל אילהן הטורקי, בעוד רוג'ר פדרר שנמצא בכושר מצוין יפגוש את יין סון לו הטיוואני. המאסטרו השוויצרי נמצא באותה צד של ההגרלה כמו אנדי מארי ורפאל נדאל, ויוכל לפגוש את הבריטי ברבע הגמר ואת השור ממאיורקה בחצי.

מארי עצמו יפתח את דרכו מול יריב המוקדמות, וכמוהו גם נובאק דג'וקוביץ', שזכה בטורניר ארבע פעמים. נדאל קיבל הגרלה קשה בדמות מיכאיל יוז'ני הוותיק.

בנשים, המפגש המעניין ביותר בסיבוב הראשון יהיה זה של ויקטוריה אזרנקה, שכבר זכתה בטורניר פעמיים, מול סלואן סטיבנס. אם תנצח, תוכל לפגוש את קרוליין ווזניאקי בסיבוב השני. סרינה וויליאמס עלולה לפגוש את ורה זבונרבה בסיבוב השני, אלינה סביטולינה בשלישי וילנה ינקוביץ' ברביעי. מריה שראפובה תפתח את דרכה מול יריבה מהמוקדמות.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
בדרך לטורניר מרתק וקשה. פדרר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully