וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו זעם על התקשורת: "אני לא חיזר"

הפורטוגלי שמע שהפציעה בברך מפריעה לו וכעס: "אף שחקן לא תמיד יכול לשחק בשיא שלו". על אתלטיקו אמר: "הם משחקים הגנתי, לא אטרקטיבי". וגם: כל המספרים מהדחת הבלאנקוס מהגביע

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
גיבור הערב. טורס/רויטרס

ריאל מדריד כבר לא תשמור העונה על גביע המלך. הבלאנקוס, שזכו בעונה שעברה בתואר, הודחו אמש (חמישי) כבר בשמינית הגמר אחרי 2:2 ביתי מול היריבה העירונית והאלופה, אתלטיקו מדריד. פרננדו טורס חזר כמו מלך אל הקולצ'ונרוס וכבש את שני השערים, כל אחד מהם בדקה הראשונה של כל אחת משתי המחציות. ריאל רק הצליחה לאזן פעמיים, מנגיחות של סרחיו ראמוס וכריסטיאנו רונאלדו (שלפני המשחק הציג בפני הברנבאו את כדור הזהב הטרי שלו), אבל זה לא הספיק לבלאנקוס, שהפסידו 4:2 בסיכום שני המפגשים. אתלטיקו תתמודד מול ברצלונה, שהביסה 0:4 את אלצ'ה והשלימה עליה 0:9 מוחץ בסיכום המשחקים.

seperator

המספרים:

* זו הייתה הפעם הראשונה בתולדות ריאל מדריד, בכל המסגרות, לאורך 112 שנות קיומו של המועדון, בה הבלאנקוס סופגים בדקה הראשונה של כל אחת מהמחציות.

* השערים של טורס היו הראשונים שלו בברנבאו, בהופעה שביעית באצטדיון.

* השער הראשון של טורס, אחרי 47 שניות, היה הכי מהיר של אתלטיקו בברנבאו אי פעם. הוא גם היה השער הכי מהיר בדרבי של מדריד מאז ואן ניסטלרוי ב-2008 (34 שניות).

* אתלטיקו כבשה בכל שבעת המפגשים האחרונים מול ריאל, הרצף הכי טוב של הקולצ'ונרוס מאז שנת 2000.

* רצף חמשת הדרבים שלה ללא הפסד הוא הטוב ביותר מאז 1978-1980.

* בפעם הראשונה מאז שנות ה-60', אתלטיקו ניצחה את ריאל בשני מפגשים כפולים רצופים (בסופרקאפ ובגביע).

* כריסטיאנו רונאלדו כבש את ה-15 שלו מול אתלטיקו. רק מול סביליה יש לו יותר שערים (18).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
לא אהב את הסגנון של אתלטיקו. רונאלדו/GettyImages

התגובות:

"בשביל זה טורס הגיע", קראה הכותרת של ה"אס" לאחר המשחק. מאמן אתלטיקו, דייגו סימאונה, סיכם: "אנחנו מאושרים, כי שיחקנו חכם. ידענו שחייבים לנצל כל הזדמנות עם ההתקפה המהירה שלנו וככה הגיעו הגולים בתחילת כל מחצית. כשפרננדו עלה מהנוער של אתלטיקו, הוא היה צעיר מדי בשביל כל מה שקרה סביבו, אבל הוא הגיב מצוין. הוא עזב, גדל והיום הוא גבר. אני מאוד שמח עבורו. במשחקים כמו זה של היום הוא תמיד מספק את הסחורה. האוהדים שמחים, ההגעה שלו עושה לנו טוב מאוד, למרות שחלק חששו".

ומה היה לגיבור הערב טורס לומר? "אנחנו רוצים להתקדם בכל טורניר אפשרי וצריך ליהנות מהמשחק הזה. היה משחק מאוד יפה והצלחתי לסיים היטב מול השער הודות לגריזמן. אני ב-200 אחוז מוכנות, אני שמח שהבקעתי שני שערים באצטדיון בו עדיין לא יצא לי להבקיע. השער הראשון סייע לנו לשחק כפי שרצינו, אפילו לרגע לא אחד הרגשנו שריאל מסכנת אותנו ולעשות את זה בברנבאו זה קשה".

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. AP
גאה. סימאונה/AP

מן העבר השני, כריסטיאנו רונאלדו לא ממש אהב את הסגנון של היריבה: "מאוד מאכזב להפסיד ככה, אחרי שאתה סופג כבר בדקה הראשונה. אתלטיקו לא משחקת כדורגל אטרקטיבי, הם מאוד הגנתיים, תמיד מחכים לכדור, אבל זה עובד להם טוב. צריך לכבד את השחקנים והמאמן שלהם. יותר טוב ממה ששיחקנו במחצית הראשונה, אי אפשר לבקש. אני רוצה להודות לקהל שלנו שהיה מדהים ולהתנצל בשם הקבוצה, צריך להמשיך הלאה".

"ריאל מדריד היא הקבוצה הטובה בעולם והיא תמיד רוצה לנצח, אבל לפעמים טוב לקחת צעד אחד אחורה ושניים קדימה", הוסיף הפורטוגלי. "עכשיו צריך להמשיך לעבוד קשה ולחזור חזקים יותר. אני בטוח שאני והקבוצה נהיה מושלמים בשבועות הקרובים. רצינו לזכות בגביע, אבל הליגה וליגת האלופות חשובים יותר". רונאלדו שמע שהציג יכולת חלשה בשל פציעה בברך, וזעם: "אין אף אחד שתמיד בשיא שלו, אני לא חיזר. אולי אני לא במצב מושלם, אבל אהיה. הבעיה בברך היא עניין של העבר. הזכייה בכדור הזהב לא משפיעה עלי".

אנצ'לוטי ניסה להתנחם: "צריך לבדוק את הטעויות שביצענו וששילמנו עליהן. 60 הדקות הראשונות שלנו היו מאוד טובות ואני שמח מהדרך בה שיחקנו בהן. נתנו הכול ויש לנו עכשיו שלושה שבועות להתכונן בשקט לליגת האלופות וזה מאוד טוב לנו. בשנה שעברה מצאנו את הנוסחה לנצח את אתלטיקו, אבל השנה עוד לא. הם קבוצה חזקה מאוד. ביצענו טעויות שאנחנו בדרך כלל לא מבצעים. הייתי מודאג אם לא היו לנו הזדמנויות להבקיע, אבל זו לא סיבה לדאגה, צריך לדאוג מהטעויות בהגנה".

בלם הקבוצה פפה סובל מפציעה בצלעות ועדיין לא ברור כמה זמן ייעדר, אך את המשחק הקרוב מול חטאפה הוא צפוי להחמיץ כך או כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully