וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמינית הגמר: מכבי חיפה-קרית שמונה, דרבי פתח תקוואי

הגרלה קשה מאוד למחזיקת הגביע, שתתארח אצל הקבוצה של מרקו בלבול בסמי עופר. מכבי והפועל פתח תקוה תיפגשנה לדרבי נוסף. מכבי תל אביב-אשקלון, הפועל תל אביב-כפר סבא

לירן שטראובר, שביט אלימלך, בהגרלת גביע המדינה. קובי אליהו
משחקים לא רעים בכלל. שביט אלימלך ולירן שטראובר מגרילים/קובי אליהו

16 המשחקים של סיבוב ח' בגביע המדינה מאחורינו והכול מוכן לקראת שמינית הגמר. בהגרלה שנערכה היום (ראשון) נקבעו מספר משחקים מרתקים, ובמרכזם הקרב בין מכבי חיפה למחזיקת הגביע עירוני קרית שמונה. מכבי והפועל פתח תקוה תיפגשנה לדרבי נוסף של אם המושבות, בעוד מכבי תל אביב זכתה להגרלה קלה ותארח את הפועל אשקלון. הפועל באר שבע תתארח אצל הפועל רעננה. המשחקים ייערכו ב-27/28 בינואר.

המשחקים:

מכבי יבנה - מ.ס שיכון המזרח

הפועל עפולה - מכבי סקציה מעלות תרשיחא

הפועל תל אביב - הפועל כפר סבא

מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה

מכבי אחי נצרת - מ.ס אשדוד

הפועל רעננה - הפועל באר שבע

מכבי תל אביב - הפועל אשקלון

מכבי חיפה - קרית שמונה

שחקני הפועל אשקלון חוגגים שער עם שי רביבו. יוסי ציפקיס
מגיעים לבלומפילד. שחקני הפועל אשקלון/יוסי ציפקיס

בקרית שמונה לא התאכזבו מההגרלה הקשה. הקפטן שיר צדק אמר לוואלה! ספורט: "זו הגרלה לא פשוטה במגרש שהכי כיף לשחק בו בארץ. כדי לזכות בגביע צריך לנצח בסופו של דבר את הקבוצות הכי טובות, ככה שנבוא במטרה לעשות את העבודה ולהעפיל לשלב הבא".

למרות רצף האכזבות של הפועל באר שבע מול הפועל רעננה, אלישע לוי מקווה שקבוצתו לא תמעד שוב מולה. לוי אמר: "ככה זה בגביע וזו משמעותה של הגרלה. מה שבא ברוך הבא".

מנהל מכבי תל אביב בני טבק ייצג את המועדון בהגרלה. על המשחק הצפוי מול הפועל אשקלון אמר טבק: "הפועל אשקלון קבוצה טובה מאוד ונתייחס אליה ברצינות. יש לנו מוטיבטור בקבוצה כמו ברק יצחקי שחוזר לשחק בקבוצת נעוריו. הוא ירצה להוכיח שהוא צריך להיות במכבי תל אביב ולא בהפועל אשקלון. אני מקווה שאשקלון תחווה את האירוח והקהל בבלומפילד אבל שאנחנו נעלה לשלב הבא. הצוות שלנו רוצה את כל התארים וכך גם השחקנים. הפועל אשקלון הוכיחה שיש כיסוי להצהרות שלה כשהדיחה את בית"ר ירושלים ולכן צריך להתייחס אליה ברצינות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שיר צדק, עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
"הגרלה לא פשוטה". שיר צדק/יוסי ציפקיס

מנכ"ל מ.ס. אשדוד רפי נידם היה קצת מאוכזב מההגרלה שסידרה לקבוצתו מפגש בעילוט מול אחי נצרת. "ראשית, מדובר באחד המגרשים הביתיים בארץ ושנית אחי נצרת הדיחה בסיבוב הקודם את מכבי נתניה בבית אז בטוח שהיא קבוצה טובה. אנחנו ציפינו להגרלה אחרת ולמשחק בית אחרי שבסיבוב הקודם ניצחנו בסמי עופר את הפועל חיפה. אבל העונה יש לנו הרבה נסיעות צפונה ושוב נצטרך להתארגן על בית מלון".

מאמן הקבוצה ניר קלינגר הוסיף: "אני מרוכז כרגע במשחק הליגה בשבת מול מכבי תל אביב ולא אתייחס כרגע להגרלה".

המאמן אסי דומב התייחס להגרלת הגביע: "כבר ראינו במשחקי הסיבוב הקודם, שבגביע הפערים בין קבוצות ליגת העל לליגה הלאומית מצטמצמים. נתכונן היטב למשחק הזה ונלמד את כפר סבא בצורה הכי טובה כדי שנעבור שלב ונמשיך הלאה בגביע".

עוזר מאמן מכבי פתח תקוה עומר גולן על הדרבי של פתח תקוה: "בגביע כמו בגביע אין הגרלות קלות. יהיה מפגש פיקנטי, תמיד כיף שיש דרבי ובמיוחד בגביע אבל עד המפגש הזה יש לנו משחק מאוד חשוב בליגה. כרגע הדרבי צריך לחכות".

שחקן מכבי תל אביב, ברק יצחקי. ברני ארדוב
פוגש את קבוצת נעוריו. ברק יצחקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully