וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: רק 1:1 להפועל כפר סבא מול הפועל נצרת עילית

ברקמן כבש ראשון (45), רן יצחק איזן (61) והירוקים איבדו הזדמנות להידבק לבני יהודה בצמרת. עירוני קרית גת ניצחה 0:2 את טבריה, הפועל רמת גן גברה על מכבי הרצליה 1:2, אחי נצרת - הכח עמידר רמת גן 1:2, צמד לאקסברד

אוהדי הפועל כפר סבא. מגד גוזני
הלכו הביתה מאוכזבים. אוהדי הפועל כפר סבא/מגד גוזני

המחזור ה-20 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם ארבעה משחקים. במוקד, לא הצליחה הפועל כפר סבא לנצח את הפועל נצרת עילית בבית וסיימה ב-1:1 מולה. עירוני קרית גת חזרה לנצח עם 0:2 מול עירוני טבריה. הפועל רמת גן חזרה מפיגור ל-1:2 מול מכבי הרצליה וצמד של עידו אסקברד סידר לאחי נצרת קאמבק ו-1:2 על הכח עמידר רמת גן.

seperator

הפועל כפר סבא - הפועל נצרת עלית 1:1

הירוקים של פליקס נעים חיפשו ניצחון ליגה שלישי ברציפות ורביעי בכל המסגרות, במטרה להיצמד לבני יהודה בפסגת הטבלה, אבל אכזבו. הפועל כפר סבא נזקקה לשער של רן יצחק בדקה ה-61 כדי לסיים ב-1:1 ביתי מול הפועל נצרת עילית מהתחתית. הירוקים נותרו במקום השני עם 38 נקודות, אבל קרית גת השלישית רחוקה מהם נקודה אחת בלבד אחרי הניצחון שלה.

בדקה ה-31 הגיעה האורחת למצב מצוין, כשבסיט הכניס כדור עומק לסידורנקו, שעבר את אוהד כהן ומזווית לא הכי נוחה בעט לרשת החיצונית. החמצה גדולה. ג'ניה ברקמן העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-45 לאחר שדחק פנימה מקרוב נגיחה של אלירן חודדה. אגב, ברקמן היה בעמדת נבדל בזמן הנגיחה של חודדה. המקומיים מצאו את השוויון בדקה ה-61 כשהגבהה של סמי אליקים מצאה את רן יצחק, שנגח פנימה מ-10 מטר וקבע 1:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רן יצחק שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
כבש, אבל זה לא הספיק. רן יצחק/מגד גוזני

עירוני קרית גת - עירוני טבריה 0:2

הקבוצה המקומית הגיעה למשחק במומנטום שלילי מאוד ואחרי שהוציאה שלוש נקודות בלבד מ-15 אפשריות בחמשת המחזורים האחרונים. למרות זאת, עירוני קרית גת הצליחה לחזור לנצח עם 0:2 על עירוני טבריה, כשהחלוץ החדש שהצטרף ממכבי נתניה עידן שריקי, כבר כובש את שער הבכורה שלו. הקבוצה הדרומית שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-37.

הקבוצה המקומית עלתה ליתרון ממש לפני השריקה למחצית, בדקה ה-44, כשלא אחר מאשר עידן שריקי הוא הכובש. קרית גת עולה ל-0:1. שריקי, שרק אתמול עבר לקרית גת ממכבי נתניה, כבר כובש שער ראשון בקבוצתו החדשה. בדקה ה-82 הצליחה קרית גת לכבוש את השני כשהפעם זה היה שלומי משה, שקבע את תוצאת המשחק 0:2.

עידן שריקי שחקן עירוני קרית גת (שני משמאל). ניב אהרונסון
כבש כבר בהופעת הבכורה שלו. שריקי והחברים/ניב אהרונסון
seperator

הפועל רמת גן - מכבי הרצליה 1:2

האורדונים המשיכו במומנטום הנהדר שלהם ושיפרו את המאזן שלהם לשישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בשמונת המשחקים האחרונים. הפועל רמת גן חזרה מפיגור ל-1:2 ביתי מול מכבי הרצליה, שהקפיץ אותה באופן זמני עד למקום השביעי בליגה.

דווקא האורחת הייתה זו שכבשה ראשונה. אוראל אדרי העלה את מכבי הרצליה ליתרון בדקה ה-11, אך הפועל רמת גן הצליחה לבצע מהפך עוד במחצית הראשונה. לידור כהן איזן בדקה ה-31 וכהן אחר, לירן הוותיק, השלים מהפך בדקה ה-44. האורדונים ירדו למחצית ב-1:2. המחצית השנייה לא הולידה שערים נוספים ובסיום זה 1:2 להפועל רמת גן.

seperator

אחי נצרת - הכח עמידר רמת גן 1:2

הקבוצה של ניסן יחזקאל מתחילה להיכנס למומנטום נהדר. אחרי שהדיחה את מכבי נתניה מגביע המדינה במהלך השבוע, הצליחה אחי נצרת לחזור מפיגור ביתי ל-1:2 מול הכח עמידר רמת גן. עידו אקסברד, שכבש מול הנתנתייתים, עשה את זה גם מול הכח והפעם אפילו עם צמד, שהשלים מהפך תוך שבע דקות (67 ו-74).אחי נצרת עלתה למקום השישי עם 30 נקודות וביום בהיר אפשר לראות אפילו את הפועל כפר סבא השנייה, לה יש 38 נקודות. מנגד, הכח עמידר רמת גן עדיין בצרות ובמקום האחרון עם 15 נקודות.

רז כהן הצליח להעלות את האורחת ליתרון בדקה ה-37 וקבע 0:1 להכח עמידר רמת גן. עידו אקסברד הצליח לאזן כעבור חצי שעה עם שער שני השבוע, לאחר שהרשית גם מול האקסית שלו מכבי נתניה בגביע המדינה, וקבע 1:1. אסקברד המצוין השלים את המהפך כעבור שבע דקות, בדקה ה-74, וקבע 1:2 כשהוא כובש צמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully