וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד פיטרה סקאוט שפרסם הערות אנטי איסלמיות

טורבן אקיאר הדני תיאר מסגד כמקום בו מתוכננים פיגועים והוסיף: "צריך למנוע מכל החרא המזרח אירופאי להיכנס לדנמרק". המועדון מיהר לפטר אותו: "לא נסבול פה התנהגות כזו"

מנצ'סטר יונייטד פיטרה את אחד מהסקאוטים שלה, טורבן אקיאר הדני, בגלל הערה גזענית שהוא העלה בפייסבוק. ב"גרדיאן" פרסמו שאקיאר הוריד את הפוסט שנשא אמירה נגד ההגירה לאירופה. המועדון האנגלי מיהר להשעות את אקיאר אתמול (רביעי) בבוקר עד שהדברים יתבהרו ואחרי חקירה קצרה של האירועים, דובר מטעם יונייטד הודיע בשעות הערב: "התרנו את החוזה איתו. מנצ'סטר יונייטד היא ארגון שלא סובל סוג כזה של התנהגות".

אקיאר שעבד בעבר כסקאוט של המבורג הגרמנית, החל לעבוד במנצ'סטר יונייטד ב-2011. הוא חיפש כישרונות ברחבי אירופה, אבל כחלק מהעבודה גם ביקר במתחם האימונים של הקבוצה באנגליה. בפוסט המדובר הוא תיאר תמונה של מסגד כמקום בו עוסקים בתכנון פעולות טרור והוסיף ש"דנמרק צריכה להגדיל את הכוחות בגבול כדי למנוע מכל החרא המזרח אירופאי להיכנס".

ב"גרדיאן" בדקו לעומק ומצאו שאקיאר פרסם עמדות ימניות גם בעבר. בין היתר הוא ניהל שיחת פייסבוק עם אדם אחר שאחרי הפיגוע הרצחני המשרדי שרלי הבדו כתב ש"אני מקווה שעכשיו צרפת תזרוק את כל החרא שנשאר להם במדינה" (כיוון למהגרים המוסלמים). אקיאר הגיב: "אני מסכים לחלוטין. בוא נקווה שגם מדינות אחרות, כולל דנמרק האהובה שלנו, גם תעשה זאת". בנוסף הוא שיתף פוסט של עמוד הפייסבוק של מפלגת הימין הקיצונית של דנמרק, שם פורסמה תמונה של חזירים ונכתב: "זה הזמן להשתמש בנשק הסודי שלנו נגד האיסלמיסטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully