וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן שריקי עובר למכבי קרית גת, חתם עד תום העונה

15.1.2015 / 11:08

לחלוץ שעזב את מכבי נתניה והיה מבוקש גם בקבוצות תחתית מליגת העל, תהיה אופציה לשנתיים נוספות בשורות הקבוצה מהלאומית. בנתניה תשלים את הפרש שכרו

עידן שריקי סגר במכבי קרית גת. החלוץ עוזב את מכבי נתניה ויחתום על חוזה בקבוצה מהליגה הלאומית עד סוף העונה עם אופציה לשנתיים נוספות. שריקי נקרא כבר לפני שבוע לשיחה עם מנכ"ל מכבי נתניה רועי דניאל בה נאמר לו כי הוחלט להיפרד ממנו. בניגוד לשחקנים רבים אחרים של נתניה להם אין ביקוש, שריקי היה מחוזר כמעט על ידי כל צמרת הליגה הלאומית וגם על ידי קבוצות מתחתית ליגת העל. בסופו של דבר הוא בחר במכבי קרית גת שחיזרה אחריו ונתנה לו את ההרגשה שהוא השחקן שהיא רוצה כדי שיסייע לה לעלות לליגת העל. החוזה הוא כאמור עד סוף העונה כאשר נתניה תצטרך להשלים את שכרו של שריקי שקיבל בקרית גת חוזה קצת יותר נמוך מזה שהיה לו במכבי נתניה.

עידן שריקי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
עזב יחד עם מזרחי. עידן שריקי/קובי אליהו

הבוקר, בתוך כל המולת החלפת המאמנים במכבי נתניה, הגיע שריקי למתקן האימונים של הקבוצה כדי לסגור את הפרטים האחרונים בשחרורו וכדי להיפרד מחבריו לקבוצה. בסופו של דבר שריקי עזב את נתניה ביחד עם יוסי מזרחי שהיה המאמן שהשפיע יותר מכולם על הקריירה שלו. השניים היו הרבה זמן יחד במ.ס. אשדוד ובנתניה של העונה שריקי לא קיבל יותר מדי קרדיט ממאמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully