וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי העביר אימון ראשון בנתניה: "הרגש גבר על ההיגיון"

15.1.2015 / 11:22

המאמן החדש של מכבי נתניה קיים מסיבת עיתונאים: "גם כשקיבלתי את בית"ר ירושלים בפעם האחרונה, דיברו עליה כיורדת ודאית אבל נשארנו בליגה. אין משקעים ביני לבין ערן לוי"

צילום ועריכה: קובי אליהו
קובי אליהו

עידן רוני לוי החל הבוקר (חמישי) במכבי נתניה כשהמאמן הגיע למתקן האימונים והעביר אימון ראשון לקבוצה. רק אתמול נפרדו במכבי נתניה מיוסי מזרחי ובמהלך בזק נסגר ההסכם עם לוי, לאחר שאיש העסקים יוסי מאור המחזיק 25 אחוז ממניות הקבוצה, התחייב לעמוד בחוזהו עד תום העונה.
"אני חוזר לאמן ואני מתרגש", אמר לוי בפתיחת מסיבת העיתונאים שקיים. "גדלתי במכבי נתניה וקיבלתי פה את כל הערכים שלי כאדם, כשחקן וכמאמן. מכבי נתניה במצב כלכלי קשה. הרגש גבר כאן מבחינתי על ההיגיון. אני אעשה הכול כדי לעזור לנתניה לצאת מהמצב הקשה שלה. אני מאוד מקווה שהקהל הנפלא ימשיך לתמוך בקבוצה. ברגעים כאלה חשוב להיות מלוכדים".

לוי הודה כי לא קיבל יותר מדי הבטחות באשר לחיזוק הסגל: "יהיה קשה לחזק את הקבוצה. נאמר לי שכדי להביא שחקנים, נצטרך להשתחרר משחקנים. בימים הקרובים אשב עם ההנהלה ונדון בשחרור שחקנים. לא נוכל להתחזק יותר מדי. נצטרך להתבסס על הסגל הקיים. הרוש? אני מקווה שאריאל יהיה איתנו עד סוף העונה ושנמצא פתרון לעניין התשלום לבית"ר ירושלים".

לוי דיבר עוד קצת על הסיבות שהביאו אותו לחתום במכבי נתניה, אחרי ששאיפות האימון שלו היו יותר גבוהות והתמקדו גם בחו"ל. "אין ספק שהרגש כאן היה מאוד חזק וגם העובדה שאני רוצה לאמן. היו לי מספר הצעות העונה ודחיתי אותן. אתם צריכים לזכור שמכבי נתניה זה מועדון גדול. בחיים ובכדורגל יש רגעים קשים אבל יש תהפוכות. אני מקווה שנדע ימים טובים יותר כאן".

מאמן מכבי נתניה, רוני לוי, עם שחקן הקבוצה ערן לוי. קובי אליהו
שוב ביחד. לוי ולוי/קובי אליהו

על מה שמצפה לו ועל מה שיביא לנתניה, אמר לוי: "אין קסמים. צריך לעבוד קשה וצריכים להיות רציניים ובדרך הזו עם הרבה סבלנות אפשר להצליח. אולי לקחתי סיכון, אבל בכל סיכון יש גם סיכוי טוב להצליח. אם יקרו דברים רעים לנתניה כולם יפסידו. התנאים קשים מאוד אבל נעשה את המקסימום".

לוי הזכיר לנוכחים שגם בבית"ר ירושלים ציפה לו מצב קשה כשהגיע לבית וגן: "כמאמן אתה צריך לדעת להתמודד עם מצבים קשים. גם כשקיבלתי את בית"ר בפעם האחרונה דיברו עליה כיורדת ודאית אבל נשארנו בליגה והצלחנו לייצב את הקבוצה. סיימנו במקום הראשון בפלייאוף התחתון וספגנו הכי מעט שערים. אני מקווה לעשות זאת גם בנתניה".

באשר לסוגיית ערן לוי שעלתה אתמול לאור העובדה שבעבר הם לא הסתדרו בבוגרים של מכבי חיפה, אמר המאמן: "ערן לוי לקח איתי דאבל בנוער של חיפה. היום הוא שחקן בוגרים והוא שחקן מנוסה עם איכויות. הוא שחקן חשוב לנתניה. אין לי שום משקעים עם ערן לוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully