וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "הפעם אני לא ממהר עם החזרה, אין עליי לחץ"

15.1.2015 / 7:57

חלוץ מכבי תל אביב לא מתכוון להאיץ את תהליך חזרתו למרות הצמד בגביע: "יש לי סבלנות, רוצה לחזור בהדרגתיות". בן רייכרט הצהיר: "מעולם לא רציתי לעזוב", והוסיף : "אנחנו הולכים על כל התארים ואני לא חושב שמישהו יוכל לעצור אותנו"

one

המעיל שלו היה ספוג בגשם, אבל לא היה אחד במכבי תל אביב שלא רצה לתת אמש (רביעי) חיבוק ממושך לברק יצחקי. כל הצוות הרפואי שעבד איתו חודשים מאז הפציעה בבאזל, עוזרי המאמן שבחנו כל תנועה שלו באימוני החזרה וגם ג'ורדי קרויף שעמד על הרמפה בסמוך לחדר ההלבשה באיצטדיון ברמלה והוסיף גם כמה ליטופים לשחקן שעשוי לעשות את ההבדל עבור האלופה העונה.

במכבי תל אביב יודעים כבר זמן רב שהכדורגל שהם מייצרים לא מספיק איכותי. יצחקי יכול להיות זה שיחלץ שם את הפקק ושני השערים שכבש ב-1:4 על בית"ר תל אביב רמלה, אמנם רק נגד קבוצה מהליגה הלאומית, הם כנראה תחילת הקאמבק. אחרי המשחק קראו לו מרבית הצלמים במגרש כדי שיראה את הפריים של בעיטת היעף בגול השני. יצחקי חיכה לרגע הזה. "האמת שהתרגשתי היום", הודה. "התרגשתי לפני המשחק כשהבנתי שאני פותח אחרי הרבה מאוד זמן".

לא מעט אנשים במכבי תל אביב חששו עבור יצחקי. הדשא היה רטוב בגלל הגשם והמוטיבציה של שחקנים מליגה שנייה בגביע ידועה. היו כאלה שפחדו מתיקול חריף שישבית את החגיגה. בסוף היה זה דווקא יצחקי שחיפש את המגע ולא נרתע מפיזיות. "עברתי הרבה כדי להגיע לרגע הזה. גם באימונים, גם במשחקי האימון ותירגלתי את זה מול השחקנים שלנו. בהתחלה הם היו מוותרים לי טיפה כדי שלא אפצע. מאוחר יותר הם כבר תיקלו אותי באימונים יותר חזק וגם אני ביקשתי שהם יגבירו כדי להיות מוכן למשחקים כאלה. במשחק לא חשבתי איך לשמור על עצמי".

ברק יצחקי, מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
"במשחק לא חשבתי איך לשמור על עצמי". ברק יצחקי/ניב אהרונסון

יצחקי כבר חזר בחצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל חיפה ואז רשם הופעת מחליף לכמה דקות. אלא שלאחר מכן שוב נפצע בשרירי המפשעה והפסיק את האימונים. כעת מקווים במכבי תל אביב שהכיוון יהיה חיובי ולמעלה. "אני לא ממהר הפעם עם החזרה שלי. אין עליי גם לחץ ממכבי תל אביב כי יש שחקנים טובים בקבוצה. הבריאות היא חשובה ואני רוצה לחזור בהדרגתיות. 70 הדקות שהשלמתי היום הם צעד משמעותי עבורי. יש לי סבלנות ויש לצוות סבלנות איתי. הם בקשר איתי גם באימונים וגם במשחקי האימון ועם הזמן אכנס למשחקי הליגה ואצבור דקות שם".

יצחקי יושב כבר הרבה זמן בחוץ וגם הוא שומע את מבקרי מכבי תל אביב שטוענים כי משחק הקבוצה מאוד שבלוני ולא שובה עין. לחלוץ יש מה להגיד על כך: "תמיד תהיה ביקורת. כמה שננצח, תמיד תהיה ביקורת. ברוב המשחקים אנחנו שולטים. נכון שיש לפעמים דקות פחות טובות אבל זה קורה לכל קבוצה שיש לה נפילות במשחק. אני חושב שאנחנו כן משחקים שוטף וכן מגיעים להרבה מצבים. אני אנסה לאט לאט לעזור לקבוצה ואם אני אוכל לעזור, אני אהיה הכי שמח שיש".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב בשמינית הגמר עם 1:4 על בית"ר תל אביב/רמלה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב, ברק בדש, בן רייכרט. ניב אהרונסון
"פאקו מייצר כאן תחרות אמיתית וזה עוזר לכולם להיראות יותר טוב". בן רייכרט/ניב אהרונסון

משחקי הגביע אפשרים לפאקו אייסטרן לתת דקות למרבית המחליפים. בן רייכרט פתח כמו בגמר גביע הטוטו והפעם גם כבש שער שזיכה אותו בעידוד למרות שבקהל היו עדיין גם כמה עשרות שממשיכים לשרוק לעברו בוז בגלל התבטאויות עבר שלו. "אני מעדיף להתמקד רק בצד החיובי של הקהל ואני לא מחפש את השלילי", אמר. "שמחתי לכבוש היום ובמיוחד כשזה עזר לנו לעבור שלב".

רייכרט עשה סוף לדיבורים על כך שהוא עשוי לעזוב: "מעולם לא רציתי לעזוב את מכבי תל אביב. אני נשאר כאן ואני אוכיח שמגיעות לי דקות. אני עובד מאוד קשה בשביל זה. הראש שלי רק במכבי תל אביב". רייכרט מעריך שמכבי תל אביב תוכל לזכות בגביע אחרי עשר שנים: "הצבנו לעצמנו מטרות בתחילת העונה", אמר. "אנחנו הולכים על כל התארים ואני לא חושב שמישהו יוכל לעצור אותנו".

רייכרט הוסיף בעניין התחרות על הסגל: "פאקו מייצר כאן תחרות אמיתית וזה עוזר לכולם להיראות יותר טוב. אנשים מנסים להוכיח כמה שיותר וזה משפר את כולם". כשנשאל רייכרט על הקאמבק של ברק יצחקי, הוא שיחרר חייך גדול ואמר: "ברק הוא גאון כדורגל. אני מקווה מאוד שהוא יחזור במאתיים אחוז ויהיה בדיוק כמו שהוא היה פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully