וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אוסטרליה: שחר פאר ויוליה גלושקו העפילו לסיבוב השני

הישראלית הוותיקה (117 בעולם) רשמה קאמבק נגד אבנדה הקנדית (202) בדרך לניצחון 6:3, 5:7, 3:6, ואילו גלושקו גברה על טיג הרומנייה 6:7, 5:7

שחר פאר ויוליה גלושקו, שתי הטניסאיות הבכירות של ישראל, העפילו הלילה (בין רביעי לחמישי) לסיבוב המוקדמות השני של אליפות אוסטרליה הפתוחה, והן רחוקות שתי ניצחונות מעלייה להגרלה הראשית של הטורניר. פאר, המדורגת תשיעית במוקדמות גברה על פרנסואז אבנדה הקנדית הצעירה 6:3, 5:7, 3:6. גלושקו ניצחה את פרטיסיה טיג מרומניה 6:7, 5:7.

הטניסאית הישראלית שחר פאר. GettyImages
נחלצה מהפסד. שחר פאר/GettyImages

פאר, המדורגת 117 בעולם, רשמה קאמבק נגד הקנדית המוכשרת המדורגת 202 בעולם שתחגוג בחודש הבא את יום הולדתה ה-18 בלבד. אבנדה שלטה לחלוטין במערכה הראשונה הוליכה 1:5 אחרי שתי שבירות, ולבסוף ניצחה 3:6. המערכה השנייה הלכה בכיוון דומה, כשאבנדה שוברת פעמיים ומוליכה 1:4. פאר הצליחה לשובר פעם אחת, ובמצב של 5:3 לרעתה הצילה נקודת משחק ובמשחקון הבא שברה בדרך לניצחון 5:7 במערכה השנייה. הישראלית המשיכה ברצף ניצחונות של תשעה משחקונים ברציפות ועלתה ליתרון 0:4 במערכה השלישית בדרך לניצחון 3:6 במערכה המכרעת.

גלושקו, אלופת ישראל המדורגת 153 בעולם, לא טיילה נגד הרומנייה בת ה-20. טיג הוליכה 3:5 במערכה הראשונה, אך גלושקו חזרה ל-5:6 עם יתרון שבירה, אותו שמטה. בשובר השיוויון התעלתה הישראלית עם ניצחון 6:8. המערכה השנייה לא הייתה יפה לעיניים. מתוך 10 המשחקונים הראשונים הצליחו שתי השחקניות לשמור על ההגשה רק פעמיים, אך דווקא בסוף המערכה התעלתה גלושקו, שמרה על ההגשות ליתרון 5:6 ושברה בדרך לניצחון ועלייה לסיבוב השני.

פאר תפגוש בסיבוב המוקדמות השני את אנטסטסיה רודיונובה המדורגת 190 בעולם המייצגת כיום את אוסטרליה. השתיים נפגשו שלוש פעמים בעבר, ופאר ניצחה בכל המפגשים. גלושקו תפגוש את יפאן וונג הסינית המדורגת 179 בעולם שהפתיעה בסיבוב הראשון את לוקיסה קומקום התאילנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully