וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.1: בייליק לארסנל, רויס מתקרב לריאל

הכישרון הפולני יגיע ללונדון, הגרמני קרוב לסיכום בבלאנקוס. פלטשר עשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, שמתעניינת בפאולו דיבאלה. אלטידור בדרך ל-MLS, גומז ואדבאיור מועמדים לרומא

סלסו בורחס, נבחרת קוסטה ריקה. AP
עלה כיתה. בורחס/AP

העברות

* קייבו התחזקה בקשר נורשלנד הדנית, אנדרס כריסטיאנסן. השחקן בן ה-24 חתם לשלוש וחצי שנים ויילבש את החולצה עם הספרה 10.

* ריזספור הטורקית שאלה מוורדר ברמן את הקשר הפולני-צרפתי לודוביק אוברניאק. בקיץ היא תחליט האם לממש את אופציית הרכישה שיש לה.

* קשר נבחרת קוסטה ריקה, סלסו בורחס, עבר בהשאלה מ-א.י.ק שטוקהולם לדפורטיבו לה קורוניה. דפור מחזיקה באופציית רכישה של השחקן שהיה מצוין במונדיאל.

* הבלם הברזילאי בטאו (31) חזר לדינמו קייב אחרי עונה בפונטה פרטה ממולדתו. הוא כבר שיחק בדינמו בשנים 2008-2013.

* ריקרדו ואז טה הושאל מווסטהאם לאקהיסארספור הטורקית. הפורטוגלי בן ה-28 יסיים את חוזהו במזרח לונדון בקיץ, כך שהוא למעשה סיים את דרכו בקבוצה.

* מי שעזב את אקהיסארספור הוא בלם נבחרת טורקיה, אוגור דמירוק. הוא נמכר לטרבזונספור תמורת כ-550 אלף יורו וחתם לשלוש שנים וחצי.

* רבר שנחשב לאחד מהבלמים הבולטים בליגה הברזילאית וצבר 8 הופעות בנבחרת ברזיל מאז 2010, עבר מאתלטיקו מיניירו לאינטרנסיונאל. הוא חתם לשלוש וחצי שנים.

* קשר נבחרת ארה"ב, מיקס דיסקרוד, הצטרף לפרויקט השאפתני של ניו יורק סיטי אחרי שדחה לא מעט הצעות מאירופה. האמריקאי-נורבגי מגיע מרוזנבורג אחרי שסיים בה את חוזהו.

* טוביאס סאנה השבדי חזר למולדתו אחרי שנתיים לא מוצלחות באייאקס. שחקן הכנף עבר מהענקית ההולנדית למאלמו וחתם לארבע שנים.

* ספרטק מוסקבה השאילה לפ.ק קרסנודאר את הקשר הוותיק רומן שירוקוב. זו הקדנציה השנייה שלו בקבוצה אחרי שהוא הושאל אליה גם כששיחק בזניט סט. פטרסבורג.

פאולו דיבאלה שחקן פאלרמו. Tullio M. Puglia, GettyImages
"יותר מ-40 מיליון יורו". דיבאלה/GettyImages, Tullio M. Puglia

שמועות

* בספרד מדווחים שקשר דורטמונד מרקו רויס קרוב לסיכום בריאל מדריד. לפי הדיווחים, ריאל תחתים את הגרמני לחמש שנים והוא יעבור אליה בקיץ.

* לגיה ורשה הודיעה שהיא הגיעה לסיכום על מכירתו של כריסטיאן בייליק לארסנל. עכשיו השחקן בן ה-17 צריך להגיע לסיכום ולעבור בדיקות רפואיות לפני החתימה. התותחנים ישלמו כעת 2 מיליון יורו ובהמשך 500 אלף נוספים.

* מי שעשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד הוא דארן פלטשר. בכמה כלי תקשורת באנגליה מדווחים שווסט ברומיץ' מעוניינת בסקוטי בן ה-31.

* ג'וזי אלטידור המריא לטורונטו, במטרה להשלים את המעבר מסנדרלנד לקבוצה המקומית. כשזה יקרה, ג'רמיין דפו יעשה את הדרך ההפוכה, מדרום קנדה לצפון-מזרח אנגליה.

* נשיא רומא, ג'יימס פאלוטה על ההתעניינות של ליברפול במיראלם פיאניץ': "אנחנו אנשי עסקים. אם מישהו יבוא עם סכום מטופש על שחקן, נהיה חייבים להקשיב לו. זה גם המקרה עם ליברפול ופיאניץ'".

* פאולו דיבאלה הנהדר נמצא על הכוונת של כמה קבוצות. נשיא פאלרמו, מאוריציו זאמפריני: "הוא שווה יותר מ-40 מיליון יורו, אבל בכל מקרה לא אמכור אותו לפני הקיץ. הרבה קבוצות רוצות אותו, אחת מהן היא מנצ'סטר יונייטד".

* "גאזטה דלו ספורט": אם מתיה דסטרו יעזוב את רומא (אינטר ומילאן מתעניינות), הקבוצה מהבירה תנסה לרכוש מפיורנטינה את מריו גומז. גם עמנואל אדבאיור מועמד לג'אלורוסי.

* פ.צ קלן סימנה את קשר קליארי ונבחרת שבדיה, אלבין אקדל. מחירו של הקשר בן ה-25 צפוי לנוע סביב 5.5 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully