וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי יבנה - בני סכנין: "לא לתת כבוד בגלל שהם מליגת העל"

יוסי זוזוט דירבן את שחקניו לקראת המשחק בסיבוב ח' בגביע המדינה: "תבואו עם אמונה שאפשר לעבור". סכנין תחסר את גדיר ופאס המוצהבים (חמישי, 18:30, נס ציונה, ספורט 5+ לייב)

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין (שמאל)  עם אחמד נהיה. אדריאן הרבשטיין
יחד בחלק הקדמי. מוגרבי ונהיה/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין השלימה היום את ההכנות לקראת משחק הגביע נגד מכבי יבנה (חמישי, 18:30, נס ציונה, ספורט 5+ לייב) כאשר המאמן אלי כהן ייאלץ להסתדר עם היריבה מהלאומית עם סגל חסר במיוחד. אברהם פאס ומוחמד גדיר לא יהיו בסגל בשל צבירת צהובים כאשר אחמד נהיה ואיציק כהן צפויים לקבל את המקום בהרכב על חשבונם. בקביל גם יאניס פפאדופולוס שנמצא בדרך החוצה צפוי לפתוח על הספסל, ומיחה מבליה יקבל מנוחה. סגס תאמבי הצעיר צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של הסלובני. "אסור לנו לזלזל", אמר שחקן בקבוצה, "בגביע הכי חשוב לעבור ולנצח וזה מה שנבוא לעשות".

הרכב משוער, בני סכנין: רן קדוש, עלי עוסמאן, איציק כהן, עלא אבו סלאח, חאמד גנאים, סגס תאמבי, חאלד חלאיילה, אחמד קאסום, אחמד נהיה, פיראס מוגרבי, איסמעיל ריאן.

גם מכבי יבנה השלימה את ההכנות למפגש. המאמן יוסי זוזוט ביקש מהשחקנים שלו לא לתת יותר מדי כבוד ליריבה מליגת העל. "תבואו עם אמונה שאפשר לעבור", אמר זוזוט לחניכיו, "כמו שיש אצל בני סכנין שחקנים טובים, גם אצלנו יש ואנחנו יכולים לעשות את זה". מאור פרץ שפצוע בתקופה האחרונה עשוי לחזור לסגל.

הרכב משוער, מכבי יבנה: גיא סאלם, דניאל איפרגן, ניבאלדו, מורן ג'אן, אדיר טובול, דניאל גרץ, יוסי תורג'מן, דוד רביבו, יוסי אסייג, תימור אביטן, סרג' איילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully