וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון הוצג בצ'רלטון: "גם בבלגיה אמרו שאני חסר נסיון"

פחות מיממה לאחר מינויו, הישראלי הוצג במסע"ת ללא הבעלים דושאטלה: "בסטנדרד חשבו שאני לא מכיר את הליגה, והדעה שלהם השתנתה". המנכ"לית: "הוא יכול להיות הפרגוסון שלנו"

גיא לוזון. GettyImages
דף חדש. לוזון/GettyImages

פחות מיממה אחרי שהתמנה באופן רשמי למאמן צ'רלטון, גיא לוזון הוצג היום (רביעי) במסיבת עיתונאים מיוחדת של האדיקס. לוזון, שנכנס לנעליו של בוב פיטרס שפוטר לאחר תשעה משחקים ללא ניצחון, התייצב למסיבת העיתונאים ללא הבעלים רולאן דושאטלה, שאחראי במידה רבה על מינויו.

לוזון, שיחל את דרכו במשחק מול ווטפורד בשבת, הגיע למסיבת העיתונאים יחד עם המנהלת הבלגית קתרין מר והיו"ר ריצ'רד מארי, ואמר בפתח דבריו: "אני מעריץ של הליגה האנגלית. הקצב והאווירה פנטסטיים. אני בנאדם ששונא להפסיד ואוהב לנצח. כדורגל הוא האהבה שלי, התשוקה שלי. אני מקווה שבכל משחק האוהדים יוכלו לראות שנתנו 100 אחוז".

על התגובות למינויו והקשר לבעלים רולאן דושאטלה, אמר: "גם כשהגעתי לבלגיה הרבה אנשים אמרו שאין לי את הניסיון כדי לעבוד בליגה הזו ושאני לא מכיר את הליגה, אבל לקחנו הכי הרבה נקודות והדעה שלהם השתנתה. יש לי יחסים טובים עם הבעלים, זה נכון. כשסיימתי את העבודה שלי בסטנדרד נותרנו ביחסים טובים".

לוזון הוסיף: "אני אוהב את הלחץ, זה חלק מהמשחק. אי אפשר להשוות את הכדורגל באנגליה לשום מקום אחר בעולם. זה שונה לגמרי. אנחנו רק צריכים להתמקד במשחק הבא ולהשיג את התוצאה הדרושה".

כאשר נשאל עד כמה הוא מכיר את צ'רלטון, השיב לוזון: "ראיתי כמה משחקים של הקבוצה. עקבתי אחריהם כי יש שם כמה שחקנים שאני מכיר מסטנדרד ליאז'. יש כאן סגל טוב, אבל אנחנו צריכים להשתפר. זו ליגה נהדרת".

קתרין מר התייחסה לדיווחים על כך שלוזון היה המועמד הבלעדי לתפקיד וטענה: "הוא לא האדם היחיד שרואיין למשרת המאמן. בחרנו במישהו שאנחנו יודעים שיש לו את האיכויות המתאימות".

מר הכחישה כי לוזון מונה כ"הנחתה" של הבעלים, והפתיעה כשאמרה כי "הוא יכול להיות האלכס פרגוסון שלנו". מר הוסיפה ש"לוזון הגיע לכאן בזכות עצמו, וחשוב להדגיש את זה. יש אנשים שאומרים שחסר לו נסיון בכדורגל האנגלי, אבל יש לנו מספיק נסיון. גיא הוא התאמה מושלמת למה שאנחנו מחפשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully