וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילפריד בוני חתם בסיטי: "חיכיתי הרבה להזדמנות הזאת"

התכולים השלימו את הרכש הגדול לו ציפו, והחתימו את חלוץ סוונסי לארבע וחצי עונות תמורת 28 מיליון ליש"ט. בוני: "בטוח שטורה יעזור לי להתאקלם במהירות". פלגריני: "החתמה נפלאה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכש לו סיטי ייחלה. בוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

עכשיו זה רשמי: מנצ'סטר סיטי השיגה את החיזוק שרצתה, והחתימה היום (רביעי) את ווילפריד בוני לארבע עונות וחצי. חלוץ סוונסי, מהמבקיעים הפוריים ביותר בכדורגל העולמי בשנת 2014, יעבה את מצבת החלוצים של התכולים וילבש את חולצה מספר 14. הסיטיזנס שילמו עבורו כ-28 מיליון ליש"ט, ומקווים שיתרגם את היכולת המעולה שלו העונה, במהלכה כבש תשעה שערים בפרמיירליג, גם לקבוצה הגדולה הראשונה שלו בקריירה.

"אני מרגיש מצוין, כבוד גדול להיות כאן", אמר בוני, שיהפוך לנציג השני בקבוצה מחוף השנהב, יחד עם חברו הטוב יאיא טורה, לאחר החתימה. "תמיד כיף להיות חלק ממועדון גדול וזו הזדמנות מצוינת עבורי לאור הסיטואציה הנוכחית. חיכיתי הרבה זמן להזדמנות הזו ועכשיו היא הגיעה, התחושה פנטסטית. זה נותן לי מוטיבציה גדולה להוכיח את עצמי. התייעצתי עם יאיא טורה ואני משוכנע שהוא יסייע לי להפוך לחלוץ עוד יותר טוב".

גם מנואל פלגריני שפע מחמאות לחלוץ החדש שלו. "ווילפריד שחקן שקשה מאוד לעצור בגלל שהוא כל כך חזק ועוצמתי. מאזן השערים שלו מאז הגיע לאנגליה פשוט נפלא. הוא התאקלם מהר מאוד לסגנון המשחק ואני בטוח שזה יימשך גם אצלנו".

בוני יוכל לערוך את הופעת הבכורה במדים החדשים רק לאחר אליפות אפריקה, שתחל בשמיני בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully