וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי מונה למאמן מכבי נתניה: "החלטתי להיענות לאתגר"

14.1.2015 / 17:45

אחרי כחצי שנה מחוץ לליגת העל, המאמן סגר מעגל ושב לקבוצת נעוריו, אחרי שחתם בשורותיה לעונה וחצי: "החלטתי לחזור כי עתיד הקבוצה חשוב לי". על ערן לוי: "אין לי שום דבר נגדו"

one

רוני לוי חוזר לליגת העל וסוגר מעגל במכבי נתניה. שעות אחרי פיטוריו של יוסי מזרחי, נבחר המאמן בן ה-48 כמחליפו והוא ינסה לסייע לקבוצה המסובכת כלכלית ומקצועית לשרוד בליגת העל. לוי חתם לעונה וחצי וכבר מחר יעביר את אימון הקבוצה. הוא ירוויח כ-40 אלף שקל לחודש עד תום העונה, ו-55 אלף שקל בעונה הבאה. כזכור, לוי גדל במכבי נתניה והחל את הקריירה שלו ככדורגלן בקבוצה ב-1985 (עד 1989; חזר לקדנציה נוספת ב-1990 עד 1992).

את ההודעה על מינויו הוציאו במכבי נתניה למרות שעדיין נותרו מספר פרטים פתוחים בין רוני לוי למועדון. כך, למשל, טרם סוכם אם לוי יאמן את נתניה גם אם תרד לליגה הלאומית בתום העונה, והאם יוכל להחליף שחקנים בחלון ההעברות הנוכחי.

בכל מקרה, מדובר בפרטים שלא אמורים לשנות את החלטות המאמן, שאמר לוואלה! ספורט הערב: "החלטתי לקחת את האתגר למרות כל מה שקראתי ושמעתי בחודשים האחרונים, כי בסופו של דבר ישבתי בבית, קיבלתי ארבע הצעות מתחילת העונה, סירבתי לכולן והחלטתי שדווקא ההצעה מנתניה תחזיר אותי לאמן, גם אם מדובר במצב לא פשוט. נתניה היא הקבוצה הראשונה שאהבתי, הייתי אוהד של הקבוצה והולך למשחקיה, אני מתגורר בעיר ועתידה חשובה לי. עזבתי את המועדון כשחקן ב-1992, ואני חוזר ב-2015 לאתגר גדול ומשימה חשובה מאין כמותה".

באשר לסוגיית הקפטן ערן לוי וההיסטוריה המשותפת שלו עם רוני לוי במכבי חיפה אמר המאמן: "מבחינתי אין שום בעיה. בזמנו לוי היה שחקן צעיר והיו הרבה שחקנים מוכשרים, אולי בגלל זה הוא לא קיבל הזדמנות שלו. אין לי שום דבר נגדו, אלא להפך, שמחתי בשנים האחרונות בכל פעם שהוא כבש שער".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. מגד גוזני
סגירת מעגל. רוני לוי/מגד גוזני

לוי לא עבד מאז נפרד מבית"ר ירושלים בסיום העונה הקודמת, אחרי חמישה חודשים בתפקיד. את הקריירה כמאמן החל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, בה עשה את שנותיו היפות ככדורגלן בשנות ה-90'. ב-2003 קודם לקבוצה הבוגרת, אותה הוביל לשלוש אליפויות רצופות ולשמינית גמר גביע אופ"א. ב-2008 נפרד מהירוקים ועבר למכבי פתח תקוה. לאחר מכן אימן ברומניה את אוניראה אורזיצ'ני, חזר לארץ לקדנציה ראשונה בבית"ר ירושלים ואז שב לרומניה למועדון הפאר סטיאווה בוקרשט. ביוני 2011 מונה למאמן אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית, בה עבד עד ל-1 באפריל 2013.

כפי שנחשף הבוקר (רביעי) בוואלה! ספורט, מזרחי ביטל בשעה מוקדמת את אימון הצהריים, וזאת לאחר שאמש, בסיום ההפסד לאחי נצרת, הוא הבהיר שיאמן את הקבוצה לפחות במשחק הקרוב מול בני סכנין ביום שני. כפי שפרסמנו, מזרחי המתין לשיחה עם שגב, במהלכה הוא כאמור ביקש ממנו את ברכת הדרך להתפטר.

אלי שגב אמר לוואלה! ספורט: "עוד לפני שיוסי דיבר איתי, קראתי אצלכם שהוא ביטל את האימון ורוצה לשוחח איתי. הפעם הסכמתי לקבל את ההתפטרות שלו, אחרי שבפעמים הקודמות ביקשתי ממנו להישאר, וזאת כי האיש רצה בכך מאוד ולא הותיר לי ברירה". על מחליפו של מזרחי אמר שגב: "סגרתי עם רוני לוי עד תום העונה ואני בטוח שהוא יהיה איתנו גם בעונה הבאה. עוד מוקדם לדבר על שינויים בסגל, אבל אני אטפל גם בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully