וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה הדיון בעניין מכבי חיפה בעקבות אירועי המשחק נגד מכבי ת"א

14.1.2015 / 19:03

חיפה תעמוד לדין בגין שלושה סעיפים בעקבות המשחק נגד מכבי תל אביב. פגיעה על ידי אוהדים, התפרצות לשדה המשחק והתפרעות אוהדים. הקבוצה נקנסה ב-55 אלף שקל בעקבות המשחק נגד בית"ר

one

מכבי חיפה נקנסה הערב (רביעי) ב-55 אלף שקל אחרי שהורשעה בהתפרעות אוהדים ובהתנהגות בלתי הולמת של האוהדים במשחק נגד בית"ר ירושלים. לעומת זאת, ההחלטה בנוגע לאירועים במשחק נגד מכבי תל אביב, בגינם במכבי חיפה חוששים מעונש רדיוס, נדחתה ליום ראשון.

כזכור, חיפה תעמוד לדין בגין שלושה סעיפים בעקבות המשחק נגד מכבי תל אביב. פגיעה על ידי אוהדים, התפרצות לשדה המשחק והתפרעות אוהדים. אגב, למכבי חיפה תהיה בעיה אם הקבוצה אכן תקבל עונשי רדיוס, משום שאף איצטדיון בישראל מלבד טדי לא יוכל לארח את כמות המנויים שלה.

ועכשיו, לאירועי אתמול. שחקני מכבי חיפה קיבלו בהפתעה גמורה את הידיעה בוואלה! ספורט, לפיה מנהל הקבוצה אדורם קייסי, שנחשב לאחד האנשים החזקים במועדון, עשוי לעזוב בתום העונה. "בתקופה האחרונה היו כל מיני שמועות לגבי עתידו, אבל אף פעם לא חשבנו שהוא באמת רוצה לעזוב", אמר אחד מהם. גורם בכיר במועדון ציין אתמול כי "על פי ההערכות שלנו, יכול מאוד להיות שקייסי יעזוב בסוף העונה. אבל בשורה התחתונה, ההחלטה הסופית תהיה רק שלו".

ומה קורה בגזרת הרכש? למרקו בלבול אין מועמדים חדשים על הנייר. טוטו תמוז, איתי שכטר וטל בן חיים, כולם עדיין על הכוונת של המועדון. תמוז עדיין לא שוחרר וחיפה מתכוונת להגיש לו הצעה אם נציגו אבי נמני יודיע סופית כי השחקן בשל לחזור לישראל.

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
ההצעה מוכנה, רק שיודיע כי הוא מוכן לחזור לישראל. טוטו תמוז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully