וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מיכאיל פרוחורוב מעמיד את ברוקלין נטס למכירה

פחות מחמש שנים אחרי שרכש את הנטס ב-200 מיליון דולר והבטיח "להפוך אותה לקבוצה הטובה ב-NBA", האוליגרך הרוסי בדרך להרים ידיים, ועל פי דיווחים, שכר יועץ השקעות שיקדם עסקה

שחקני ברוקלין נטס פול פירס, קווין גארנט, ג'ייסון טרי, לצד הבעלים מיכאיל פרוחורוב. רויטרס
נראה כמו זיכרון רחוק. פרוחורוב בימים אופטימיים יותר/רויטרס

במאי 2010 מיכאיל פרוחורוב הפך לבעלים הזר הראשון ב-NBA, אחרי שרכש את ניו ג'רזי נטס ב-200 מיליון דולר והצהיר כי בכוונתו "להפוך אותה לקבוצה הכי טובה ב-NBA". פחות מחמש שנים עברו, ונראה שהאוליגרך הרוסי מרים ידיים על הפרויקט המבטיח. בארצות הברית מדווחים הערב (שלישי) כי פרוחורוב, מחפש להעביר לרוכש אחר את מניותיו בקבוצה, שעומדים על 80%, ואף ביקש להיעזר בשירותיו של משרד מוכר של יועצי השקעות על מנת לקדם את עסקת המכירה. דובר הנטס הכחיש נמרצות את הידיעה, אך הדיווח הראשוני בעיתון הכלכלי 'בלומברג' אומת על ידי שני גורמים המקורבים לפרוחורוב.

במהלך שנותיו כבעלים של הנטס פרוחורוב השקיע מיליונים רבים על מנת להפוך אותה לשם דבר, אחרי שנים ארוכות שבהן חסתה בצלה של האחות הגדולה והאהודה יותר בתפוח הגדול, ניו יורק ניקס. הוא רכש לעצמו טריו נוצץ משל עצמו, עם דרון וויליאמס, פול פירס קווין גארנט, ניסה בהמשך גם את ג'ו ג'ונסון וברוק לופז ואפילו העביר את הקבוצה לארינה נוצצת ויקרה בברוקלין, אך כל נסיונותיו עלו בתוהו.

לאחרונה נפוצו דיווחים בארצות הברית לפיהם פרוחורוב והנטס יעמידו לטרייד כל אחד משלוש הסופרסטארים הנוכחיים בסגל - דרון וויליאמס, ג'ו ג'ונסון וברוק לופז. למרות הציפיות הגבוהות, גם העונה הנטס מתקשים להתרומם וצברו 16 ניצחונות בלבד לעומת 22 הפבדים, שמספיקים למקום השמיני בלבד במזרח החלש.

קווין גארנט שחקן ברוקלין נטס. GettyImages
לבעלים נמאס? קווין גארנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully