וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אדל ובאלדה עברו בהצלחה בדיקות רפואיות

בשורות טובות לאדומים, שחששו ממצבו של השוער לאור המבדקים שעבר בקיץ שעבר. החלוץ יערוך כבר מחר אימון בכורה בשורות האדומים. אם השניים יעברו בבקרה, הם ישותפו נגד בית"ר ירושלים

one

אפולה אדל עבר היום (שלישי) בהצלחה את הבדיקות הרפואיות בהפועל תל אביב. השוער, שחוזר לקדנציה שנייה בוולפסון, צפוי לפתוח כבר ביום שני במשחק בטדי מול בית"ר ירושלים, אם האדומים יצליחו להעביר את חוזהו בבקרה התקציבית. מחר יערוך השוער הקמרוני את אימונו הראשון עם הקבוצה מאז שנחת. ייתכן כי כבר ביום חמישי יחליט המאמן אסי דומב להרכיב את אדל בשער מול עירוני ראשון לציון בגביע, אך כרגע הסיכויים נמוכים.

האדומים נשמו לרווחה אחרי שאדל עבר בהצלחה את המבדקים הרפואיים, בעיקר לאור העובדה שבקיץ שעבר התעורר סימן שאלה באשר לכשירותו. החלוץ אמידו באלדה אף הוא עבר את הבדיקות הרפואיות היום ומחר יערוך את אימון הבכורה שלו בקבוצתו החדשה. אם האדומים יצליחו להעביר את חוזהו של החלוץ בבקרה הוא צפוי גם ליטול חלק כבר במשחק ביום שני בטדי. החלוץ והשוער צפויים לחתום רשמית מחר.

בנושא אחר: עו"ד ניר ענבר, שהיה מנכ"ל הקבוצה לפני כשלוש שנים, יחליף את עו"ד עמית פינס כעורך הדין של הקבוצה. ענבר כבר מטפל בנושא שחרורו של דני עמוס מהקבוצה והוא צפוי לייצג את המועדון אם הצדדים לא יגיעו לסיכום על שחרור ויפנו לבוררות.

אפולה אדל שוער הפועל תל אביב בנתב"ג. ניב אהרונסון
הפועל תל אביב יכולה להיות רגועה באשר לכשירותו. אדל/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • אפולה אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully