וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של פליפה אנדרסון מלאציו חשוד ברצח כפול בברזיל

בשורות איומות לקשר הלוהט של הביאנקוצ'לסטי, שנמצא בכושר הטוב בקריירה: על פי החשד, אביו בן ה-61 ביצע מרדף ברחובות סאו פאולו שבעקבותיו מתו צעיר ומבוגרת. צפו בתמונות מהאירוע

פליפה אנדרסון שחקן לאציו. GettyImages
בעיתוי הכי גרוע שיש. פליפה אנדרסון/GettyImages

דווקא בתקופה הטובה בקריירה שלו, פליפה אנדרסון הפך לשיחת היום באיטליה, ולאו דווקא בגלל הביצועים על המגרש. הקשר המצוין של לאציו, שלוהט לאחרונה עם חמישה שערים וחמישה בישולים בחמשת משחקיו האחרונים בסרייה A, קיבל היום בשורות מרות וקשות: אביו, סבסטיאנו גומז, נעצר בסאו פאולו בחשד לרצח כפול. על פי דיווחים בברזיל, גומז בן ה-61 ביצע מרדף שנסיבותיו לא ברורות, ובעקבותיו נהרג רוכב אופנוע שטרם פורסם שמו. בעקבות המרדף הרוכב איבד שליטה על האופנוע, התנגש בבית מגורים ונהרג בעצמו, בנוסף לאישה בת 61 ששהתה במקום.

גומז הסגיר את עצמו אתמול למשטרה הברזילאית, והודה כי אכן ביצע את המרדף שהוביל לטרגדיה. אנדרסון, שכבש ובישל ב-2:2 עם רומא בדרבי השבוע, תוכנן לפתוח בהרכב הביאנקוצ'לסטי במשחק הגביע מחר (רביעי, 22:00, שידור ישיר בספורט 2) מול טורינו, אך לאור ההתפתחויות האחרונות, רוב הסיכויים שהתוכניות שלו ישתנו. באיטליה מדווחים שאנדרסון צפוי להמריא למולדתו בימים הקרובים כדי לשהות לצד משפחתו.

אנדרסון בן ה-21, שגדל במחלקת הנוער המפוארת והמפורסמת של סנטוס, נחשב לכישרון גדול. הוא הצטרף ללאציו בקיץ 2013 תמורת שמונה מיליון יורו ומפתיחת העונה הפך לבורג חשוב ביותר בקבוצה של סטפנו פיולי, שמדורגת במקום השלישי בליגה האיטלקית.

צפו בתמונות מהאירוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכוניתו של גומז לאחר המרדף/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית שבו התנגש האופנוען/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully