וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה קיבלה את הכסף: "אלי שגב עמד במילה שלו"

13.1.2015 / 17:12

הבעלים העביר 600 אלף שקלים לחשבון הבנק של המועדון, יעביר 400 אלף נוספים ברביעי וידאג להוסיף עוד מיליון שקלים בחודש פברואר. בנתניה מרוצים: "הצעד שעשה יסייע להמשך קיום המועדון"

one

אלי שגב עמד בסופו של דבר במילתו, גם אם זה לקח הרבה זמן. היום (שלישי) טלפן שגב למנכ"ל מכבי נתניה רועי דניאל ואמר לו לבדוק את חשבון הקבוצה, שם יגלה כי הועברו אותם 600 אלף שקלים מדוברים שהבעלים הבטיח כבר לפני שבועיים. ואכן, הכסף עבר ונמצא בחשבון הבנק של מכבי נתניה.

שגב גם הבטיח באותה שיחה שכבר מחר יהיו בחשבון עוד 400 אלף שקל שלו מהבנק באנגליה, וכך תיסלל הדרך לתשלום משכורות חודש נובמבר. במכבי נתניה נשמו לרווחה היום, מאחר שהכספים שהעביר שגב יאפשרו לעמוד בצ'קים שהוצאו על ידי המועדון לטובת ספקים ואשר היו אמורים להיפרע עד סוף השבוע.

בעלי מכבי נתניה אלי שגב. ניב אהרונסון
יסייע גם בעניינו של אריאל הרוש. אלי שגב/ניב אהרונסון

כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, שגב התחייב מול בקרת התקציבים שמעבר ל-600 אלף וה-400 אלף שהוא אמור להעביר, הוא ידאג לסכום נוסף של מיליון שקלים בתחילת חודש פברואר. יש לציין כי מחר אמורה להתכנס מועצת העיר בנתניה ובקבוצה מחזיקים אצבעות לאישור התקציב ולהזרמה של מיליון שקלים נוספים.

"עדיין אי אפשר לחייך לגמרי", אמרו היום במכבי נתניה, "אבל זו התחלה טובה ולפחות צריך לומר שאחרי כל ההשמצות אלי שגב עמד במילה שלו, גם אם לקח זמן. הוא הראה לנו בכל השיחות שאכפת לו וכרגע הצעד שעשה יסייע להמשך קיום המועדון".

במועדון מתכוונים לעדכן את שחקני נתניה במהלך של שגב מיד לפני תחילת משחק הגביע מול אחי נצרת, ובקבוצה מקווים שזה ייתן להם תחושה חיובית לפני שריקת הפתיחה.

בעניין אחר: אלי שגב הבטיח לראשי המועדון שהוא יטפל באופן אישי בסיפור אריאל הרוש מול אלי טביב. שגב הבטיח כי עד אחרי ה-25 בינואר הוא ידאג לפתור את עניין ה-450 אלף שקל שצריכה בית"ר לקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully