וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון נפגש עם אנשי צ'רלטון במטרה לסגור

13.1.2015 / 15:44

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן הישראלי מיועד להחליף את בוב פיטרס ויקבל את המינוי אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון. על פי התקשורת האנגלית, נפגש עם ראשי הקבוצה והכיוון חיובי

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. EuroFootball, GettyImages
הכיוון חיובי. גיא לוזון/GettyImages, EuroFootball

גיא לוזון צפוי להתמנות עד מחר (רביעי) למאמנה החדש של צ'רלטון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן הישראלי הוא המועמד המוביל לתפוס את העמדה שהתפנתה בעקבות פיטוריו של בוב פיטרס, ועל פי הדיווחים באנגליה הוא נפגש היום בלונדון עם ראשי המועדון.

על פי מקורות יודעי דבר, לוזון הגיע לפגישה במטרה לסגור והכיוון נראה חיובי בסיומה, אם כי הדברים עדיין לא נחתמו רשמית. כפי הנראה, רק הפתעות של הרגע האחרון או החלטות משפחתיות ימנעו ממנו להיענות להצעה ולהיות מוצג כבר מחר כמאמן החדש.

כזכור, הבעלים של צ'רלטון הוא רולאן דושאטלה, איש העסקים הבלגי שמשמש גם כבעל הבית בסטנדרד ליאז' וכן באלקורקון מהליגה השנייה בספרד, אויפשט ההונגרית, קרל צייס ינה הגרמנית וסנט טרוידן מהליגה השנייה בבלגיה. לאחר פיטוריו של לוזון מסטנדרד ליאז' באוקטובר הוא המשיך להיות מועסק על ידי דושאטלה, אך כיועץ מקצועי מיוחד. לוזון המתין לעמדה שתתפנה באחת הקבוצות השייכות לבעל הבית, וכשזה קרה הפך כאמור לשם החם.

אלן קארבישלי, שאימן את צ'רלטון במשך 15 שנים ונחשב לאחד מאלילי המועדון, הציע עצמו למשרה, אך באנגליה העריכו שסיכוייו קלושים שכן לוזון הוא הפייבוריט. גם ז'וזה ריגה, שאימן בצ'רלטון בשנה שעברה, וכן עוזרו קארל פריי הוזכרו כמועמדים.

בצ'רלטון מחכה ללוזון כמובן טל בן חיים, שלא קיבל מהמאמן יותר מדי הזדמנויות בסטנדרד ליאז'. פרט אליו, גם פרדריק בולו, יוני בויינס וטוני וואט שראו בעיקר ספסל אצל לוזון, עברו מאז לצ'רלטון שמדורגת במקום ה-14 בליגת המשנה באנגליה. בשבת תפגוש הקבוצה את ווטפורד, כשלוזון עשוי כבר לעמוד על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully