וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "בשביל הצהרת כוונות צריך לשמור על יציבות"

13.1.2015 / 10:25

נס ציונה ממשיכה לנצח, הגארד הוותיק טיפס למקום ה-14 בקלעי כל הזמנים. עך טל דן: "הוא בהתקדמות מדהימה. אין ספק שעל פי היכולת שלו, הוא יכול להיות בנבחרת ישראל ולתרום לה"

one

עירוני נס ציונה ממשיכה את העונה הנהדרת שלה ואמש (שני) גברה על מכבי ראשון לציון 80:103 ב"דרבי הפרדסים". בעקבות הניצחון טיפסה הקבוצה למקום השלישי בטבלה. השמחה בנס ציונה הייתה גדולה בסיום המשחק, גם בשל הניצחון על הקבוצה מהעיר השכנה, וגם בשל היכולת המלהיבה בשני צדי המגרש. בקבוצה רוצים מאוד להמשיך את המומנטום גם ביום שני הבא נגד מכבי חיפה, ואולי אף לטפס בתום המחזור למקום השני.

אחד מגיבורי הניצחון היה מאיר טפירו, שאמנם הסתפק ב-7 נקודות לצד 9 אסיסטים, אך טיפס למקום ה-14 בקלעי כל הזמנים, תוך שהוא חולף על פני מוטי דניאל עם 5,177 נקודות. טפירו רחוק כעת 76 נקודות מהמקום ה-13, שם ממוקם תומר שטיינהאור. "הרמנו את ההגנה שלנו, מיטשל וואט הוסיף לנו מאוד הגנתית, אנחנו שמחים שהצלחנו בשני המשחקים האחרונים לשחק כדורסל טוב", אמר הקפטן של נס ציונה לאחר המשחק, "אנחנו משחקים הרבה זמן כדורסל טוב, אבל בשני המשחקים האחרונים הצלחנו לעשות זאת גם בהגנה וגם בהתקפה. אנחנו במקום שלישי ורוצים להמשיך כך, ליהנות, לשמח את הקהל שלנו. הליגה עוד ארוכה, בשביל הצהרת כוונות צריך להיות יציב למשך הרבה זמן".

טפירו אף התייחס לשאלה האם הגיע זמנו של טל דן, אחד הישראלים המובילים העונה בליגה, לקבל זימון לנבחרת ישראל, "אני חושב שטל מצוין כבר מהשנה שעברה. שוכחים שהייתה לו פציעה שעצרה אותו ואחרי זה הוא חזר והיה מדהים. אני חושב שהוא בהתקדמות מדהימה, הוא אחד השחקנים הטובים בליגה, אני שמח לעבוד איתו שנה שנייה, הוא מבין אותי עכשיו יותר, מבין איפה אני רוצה שהוא יהיה. הוא נמצא במקומות האלה ומקבל הרבה סלים קלים בזכות זה. אני שמח בשבילו וגם בשבילי שיש לי בקבוצה חבר כזה. לפי היכולת שלו אין ספק שהוא יכול להיות בנבחרת ולתרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully