וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 13.1: מנצ'סטר יונייטד חולמת על מולר ומסי

התקשורת האנגלית טוענת שהשדים האדומים מוכנים לפתוח את הארנק. ליברפול מכרה את אסעידי ומחכה לארבלואה ודלף, ראבל מוריסון בדרך ללאציו, סטוק סיטי מפנטזת על אדין דז'קו

בווידאו: לוריס קאריוס מאריך חוזה

העברות

* גוואנגז'ו הסינית רכשה מקרוזיירו את הקשר ההתקפי ריקרדו גולאר. המחיר: 15 מיליון יורו. הברזילאי בן ה-23 היה מהגורמים הבולטים באליפות של קרוזיירו, עם 15 שערים ו-5 בישולים, ולפני ארבעה חודשים רשם הופעת בכורה בנבחרת ברזיל.

* סטפן ליכטשטיינר, מגנה הימני של יובנטוס, האריך את חוזהו באלופת איטליה עד 2017. שחקן נבחרת שוויץ הוזכר כמועמד לצ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וארסנל.

* קרלס חיל, הקשר ההתקפי בן ה-22 של ולנסיה ונבחרת ספרד הצעירה, נרכש על ידי אסטון וילה תמורת כ-3.2 מיליון ליש"ט וחתם על חוזה לארבע שנים וחצי. בשנתיים האחרונות שיחק כמושאל באלצ'ה.

* סופית ורשמית: מתיה נסטאסיץ' הוא שחקן שאלקה. הגרמנים שילמו למנצ'סטר סיטי 2 מיליון יורו דמי השאלה ויוכלו לרכוש את הסרבי בתום העונה תמורת סכום נוסף.

* אוסמה אסעידי נמכר מליברפול לאל אהלי הסעודית תמורת כ-2 מיליון ליש"ט. המרוקאי-הולנדי הגיע לליברפול מהירנביין תמורת כ-2.5 מיליון ליש"ט ב-2012, אבל לא מצא את מקומו ובילה בעיקר בעיקר בהשאלות לסטוק סיטי.

* קליארי של ג'אנפרנקו זולה התחזקה בחלוץ הקרואטי דויה צ'ופ שהצטרף אליה מדינמו זאגרב. האיטלקים שילמו 1.5 מיליון יורו דמי השאלה ויש להם אופציה להוסיף כסף ולרכוש אותו בקיץ.

* ארסנל השאילה לקריסטל פאלאס את יאיא סאנוגו. הצרפתי בן ה-21 ייחזור לתותחנים בתום העונה.

* מקסי לופס עבר מקייבו לטורינו. זו הקבוצה החמישית של החלוץ הארגנטינאי באיטליה אחרי שהוא שיחק גם בקטאניה, מילאן, סמפדוריה וכאמור בקייבו.

* שאלקה השאילה לשטורם גראץ האוסטרית את הקשר-חלוץ דוניס אבדיאי (18). העסקה היא לשנה וחצי והוא יחזור לרויאל בלוז בקיץ 2016.

* החלוץ חאבי גרה חזר לספרד אחרי חצי עונה בלבד בקרדיף סיטי. הוא הושאל למלאגה, שם הוא יתפוס את מקומו של רוקה סנטה קרוס שעבר למקסיקו.

* שוערה המבטיח של מיינץ, לוריס קאריוס (21), חתם על חוזה חדש עד 2018. ארסנל הייתה בעקבותיו, אבל הוא החליט להמשיך בגרמניה.

* אוויאן שאלה מספאריסה הקוסטה ריקנית את החלוץ בן ה-23, דויד ראמירס. הוא ישחק שם עם בן ארצו, ילצין טחדה שהתבלט במונדיאל. לצרפתים אופציה לרכוש את ראמירס בסיום העונה.

* מיכאל סקיבה חתם לשנה וחצי כמאמן אסקישהירספור הטורקית. הגרמני בן ה-49 אימן עד לאחרונה את גראסהופרס השוויצרית והוא חוזר לקדנציה שנייה באסקישהיר, אותה הדריך ב-2011.

* חלוץ הנבחרת הצעירה של רוסיה, קונסטנטין באזליוק, הושאל מצסק"א מוסקבה לטורפדו מוסקבה עד סוף העונה.

* שני שחקנים עברו מוולבס האנגלית לפ.צ קופנהאגן הדנית. החלוץ האירי קווין פולי (העברה חופשית) והקשר האיסלנדי ביורן סיגורדרסון (השאלה).

* פלמייראס רכשה מדינמו קייב את הקשר ההתקפי דודו תמורת כ-3 מיליון יורו. הברזילאי בן ה-23 בילה את החודשים האחרונים כמושאל לגרמיו.

שחקן נבחרת גרמניה, תומאס מולר. Martin Rose, GettyImages
איחוד עם ואן חאל? מולר/GettyImages, Martin Rose

שמועות

* עיתוני אנגליה עוסקים לא מעט במנצ'סטר יונייטד הבוקר. ב"דיילי סטאר" טוענים שהשדים האדומים שוקלים פנייה מפתיעה לבאיירן מינכן בנוגע לתומאס מולר.

* עוד מנצ'סטר יונייטד: על פי "גרדיאן", הרחשים בברצלונה נשמעו היטב באולד טראפורד, שם פתאום מפנטזים על ליאונל מסי. בעיתון נטען שלשדים האדומים יש יכולת לשלם 250 מיליון יורו (סעיף השחרור שלו מברצלונה) ושאם הארגנטינאי יהיה "על המדף", הם ינסו לרכוש אותו.

* אמריק לאפורטה, בלם בילבאו, נמצא על פי הדיווחים בדרכו למנצ'סטר יונייטד תמורת 25 מיליון ליש"ט.

* ראבל מוריסון הכישרוני והבעייתי נמצא בדרכו החוצה מווסטהאם וייתכן מאוד שהוא יצטרף ללאציו האיטלקית. מי שעשוי להצטרף לפטישים הוא החלוץ הכישרוני של פ.ס.ז', ז'אן קווין אוגוסטין (17).

* מגן ריאל מדריד, אלברו ארבלואה, זוכה להתעניינות מצידן של צ'לסי וארסנל, אבל ידחה אותן כדי לחזור לליברפול. כך על פי "דיילי אקספרס".

* בנפיקה מביעה עניין בקשר הרטה ברלין, האני מוכתר. חוזהו של הגרמני בן ה-19 יסתיים בסוף השנה ובינתיים הוא מסרב לחתום על חוזה חדש.

* "דיילי מייל": סטוק סיטי ביצעה צעד הרפתקני והגישה למנצ'סטר סיטי הצעה לשאול את אדין דז'קו עד סוף העונה.

* אם ליברפול תרכוש את פביאן דלף מאסטון וילה, לוקאס לייבה כנראה יימכר לאחת מהקבוצות האיטלקיות שמעוניינות בו. נאפולי נחשבת למועמדת הבכירה לזכות בברזילאי שכבר שיחק תחת רפא בניטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully