וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: הנשיא ברק אובמה אירח את סן אנטוניו בבית הלבן

האלופה הגיעה לוושינגטון כדי להיפגש עם נשיא ארצות הברית, שלא שכח להסתלבט על גרג פופוביץ': "אם אתם רוצים עצות לגבי איך לנצח, אתם יודעים איפה למצוא אותי"

ברק אובמה נשיא ארצות הברית עם מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ'. GettyImages
השתמש בהרבה חוש הומור, כרגיל. אובמה ופופוביץ'/GettyImages

אלופת ה-NBA סן אנטוניו ספרס זכתה הערב (שני) לכבוד המסורתי כשהתארחה בבית הלבן ונפגשה עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה. הקבוצה של גרג פופוביץ' הגיעה לבית הלבן כמו כל אלופה בליגה בשנים האחרונות וזכתה לכבוד גדול כשהנשיא אמר: "סן אנטוניו היא מטאפורה למה שארצות הברית כולה צריכה להיות". הנשיא אובמה התייחס גם לסוגיות מקצועיות ואמר: "בואו נודה באמת, רק לפני זמן קצר, אנשים אמרו שהספרס הם מעבר לשיא, לא רק מבוגרת אלא גם משעממת. עכשיו היא רעננה ומרגשת, שזה ההפך המוחלט ממה שקורה לנשיאים".

הנשיא התלוצץ על חשבונו של טים דאנקן ואמר לו: "כאיש מבוגר, זה גורם לי להרגיש טוב לראות שאתם יודעים, איפה טים? גורם לי להרגיש טוב לראות שחקנים מבוגרים שמצליחים בענף ששייך לספורטאים צעירים". אובמה דיבר על ריבוי הזרים אצל האלופה ואמר: "זה מראה שהספורט הנהדר הזה הפך להיות ענף ספורט בינלאומי". כמו כן, הנשיא התייחס לעובדה שהספרס צירפו בעונה שעברה את בקי המון כעוזרת מאמן, והיא הפכה לאישה הראשונה שחברה בצוות מקצועי של קבוצת NBA: "כמישהו שיש לו שתי בנות, אחת מהן משחקת כדורסל, זה גורם לי להרגיש נהדר כשמצוינות מוכרת בלי קשר למגדר". לסיכום, עקץ הנשיא גם את גרג פופוביץ' כשאמר: "אם אתם צריכים עצות לגבי איך לנצח משחקים אחד אחרי השני, אתם יודעים איפה למצוא אותי".

בוריס דיאו העלה תמונה לטוויטר וצייץ: "ביקור טוב בבית הלבן היום, אני נראה כמו מישהו שיודע על מה הוא מדבר". טיאגו ספליטר צייץ: "תודה רבה ברק אובמה על שקיבלת אותנו!! זה היה כבוד!". טוני פארקר: "תודה רבה לברק אובמה שאירח אותנו!! זה היה כבוד גדול!". דני גרין צייץ: "חוויה נהדרת לפגוש את הנשיא. אני מרגיש שבורכתי ללחוץ את ידו של האיש ולחוות את היופי של הבית הלבן".

ברק אובמה נשיא ארצות הברית. GettyImages
כמיטב המסורת. אובמה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully