וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: מעמדו של ליובין מעורער, עלול לסיים את תפקידו

12.1.2015 / 23:50

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בקבוצה מעבירים ביקורת על המאמן ואחרי ההפסד לחולון יש המצפים ממנו להתפטר. שרף ושיבק הוזכרו כמועמדים, כמו גם בית הלחמי ואזולאי. האריס צפוי לעזוב

one

אכזבה גדולה מאוד נרשמה הערב (שני) במכבי אשדוד אחרי ההפסד 83:81 בהארכה מול הפועל חולון בחוץ, במשחק בו הובילה הקבוצה סמוך לסיום הזמן החוקי וההארכה, אך רשמה הפסד 12 ב-15 משחקים. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר בהנהלת הקבוצה קיימת ביקורת רבה על המאמן ליאור ליובין, ואחרי ההפסד הערב מעמדו מעורער מתמיד. באשדוד, קבוצה מוגבלת תקציבית, אין כוונה לפטר את המאמן בצעד חד צדדי, שכן הוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת וגורמים במועדון אמרו הערב כי הם מקווים שהמאמן ייקח אחריות על המצב.

באשדוד היו מעוניינים לראות מאמן בכיר עומד על הקווים, כאשר שמותיהם של אריק שיבק וצביקה שרף הועלו כאפשרות כבר בתחילת השבוע שעבר, אך השכר הגבוה שהשניים צפויים לדרוש הופכת את האפשרות ללא ריאלית. מי שעוד הוזכרו כמאמנים שעשויים לנסות לעזור לקבוצה לשרוד בליגה הם אריאל בית הלחמי ועדי אזולאי, שני מאמנים שכבר הובילו קבוצות תחתית להישארות בעבר.

גם בגזרת השחקנים לא רגוע באשדוד. במהלך השבוע הואצו החיפושים אחר מחליפים לקרטיס קלי וטרל האריס שאכזבו עד כה, אך לאחר המשחק באולם הפחים, בו קלע קלי 27 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים, ייתכן שלפחות הוא יזכה להזדמנות נוספת. האריס מנגד, קלע רק 4 נקודות ב-13 דקות משחק ונמצא בדרכו החוצה מהקבוצה.

ליאור ליובין מאמן מכבי אשדוד. מגד גוזני
סוף הסיפור של ליובין באשדוד?/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully