וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב זילברשטיין: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה"

12.1.2015 / 23:09

מאמן עירוני נס ציונה נשמע מרוצה במיוחד לאחר ה-80:103 על מכבי ראשון לציון והחמיא לטל דן: "מגיע לו צ'אנס לשחק בנבחרת". קצורין החמיא לנעימי אחרי ה-94:104 של הרצליה באילת

one

המחזור ה-15 בליגת העל בכדורסל ננעל הערב (שני) עם חמישה משחקים. פרט לניצחון 76:103 של מכבי תל אביב בחוץ על עירוני נהריה, הצליחה עירוני נס ציונה להביס את מכבי ראשון לציון 80:103, בני הרצליה ומולי קצורין חזרו לחייך עם ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים, 94:104 בחוץ על הפועל אילת. הפועל חולון נזקקה להארכה כדי לנצח 81:83 את מכבי אשדוד האחרונה.

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין אמר בסיום: "זה המשחק הכי טוב שלנו השנה, התפוצצנו בשני הצדדים של המגרש, במיוחד ברבע השני והשלישי הגנתית, שמרנו יוצא מן הכלל. ידענו לאורך כל הדרך שבשביל לקפוץ רמה נצטרך לשפר את ההגנה שלנו, בשבועיים האחרונים אנחנו עושים את זה יפה.

"זה עוד נורא מוקדם והליגה הזאת מאוד צפופה, בגלל זה כל משחק הוא מאוד חשוב. אנחנו יוצאים לסדרה של שני משחקים מאוד קשים במקומות קשים, חיפה וחולון, שתי קבוצות אגרסיביות וקשוחות, מקומות קשים לשחק בהם. זה יהיה מבחן גדול בשבילנו, אנחנו שואפים להצליח בכל מקום, כל פעם מתרכזים במשחק הקרוב ולא מעבר לזה. אין ספק שהשבועיים הקרובים יהיו חשובים מאוד.

"אני עובד עם טל דן כבר ארבע שנים והוא כל שנה עובד מאוד קשה ומרים את המשחק שלו, משפר עוד פרמטר או שניים, מאוד התקדם מנטאלית והתבגר. מגיע לו צ'אנס ולקבל זימון לנבחרת, זה נורא מוקדם, וזוכרים את הסוף, אבל אם הוא ימשיך ככה ויהיה יציב אז הוא שווה זימון, מה אחרי זה, זה כבר תלוי בו".

טל דן, שהיה נהדר, אמר: "הצהרת כוונות? באנו לנצח, זה היה משחק שהיה קצת יותר חשוב, המאבק על המקום השני-שלישי, לנצח קבוצה שבצמרת. שמח שזה יצא לפועל, היינו אגרסיביים ושלטנו בריבאונד, עצרנו את משחק הריצה שלהם.

"כולם ראו את מיטשל בשנה שעברה, יודעים מה הוא שווה מבחינה הגנתית והתקפית, הוא מוסיף לנו המון, בתור מטריה אווירית מנקה את הרחבות. אני רוצה להאמין שהתבגרתי, שנה שעברה זאת הייתה שנת ניסיון שלמדתי את הליגה והיא למדה אותי, השתניתי, כיף לי להיות בנס ציונה. המאמן דוחף אותי.

"בשנה שעברה התחלתי מעולה ונפצעתי, זה לא היה בשליטתי. כל עוד הייתי בריא הייתי טוב. עכשיו אני בריא, אני מקווה להמשיך בכושר הזה, הנבחרת זה סוג של חלום, אני לא חושב להגיע לשם, אם היית שואל אותי בשנה שעברה זה לא היה בחלומות שלי, אני מנסה לשים את זה בצד ולהתרכז בהמשך העונה".

מאמן ראשון לציון שרון דרוקר: "אני לא רוצה לדבר על פסקי זמן, כל ההופעה שלנו היום לא הייתה טובה, זה לא ראשון שהתרגלנו לראות עד עכשיו, קבוצה של לחימה ולא לוותר, באיזשהו מקום נשברנו. כל רבע הם קלעו 23 נקודות ומעלה, זה היה משחק שהיינו צריכים לשמור הרבה יותר טוב, לא עשינו את זה היום, בחיים של קבוצה יש ימים כאלה. נצטרך לשפר כמה דברים, נצטרך להביא להמשך הליגה דברים אחרים. זה לא ראשון של טופ של טבלה.

"יכול להיות, הליגה התחזקה קבוצות השקיעו. נשב בבית ונעשה חושבים, נסתכל קדימה ואחורה, ניקח את הדברים הטובים, והדברים שנצטרך לשפר. נצטרך ללמוד מהמשחק הזה, כמה שהוא כואב וקשה, אף אחד לא רגיל לראות אותנו ככה. מההתחלה שחקנים לקחו אותנו לסל בצורה קלה מדי. נצטרך לעשות את המחשבה שלנו.

"כל משחק זה קרב וכל משחק זה מלחמה, לא מסתכלים על גדולות או לא, יש קבוצות מוכשרות וחזקות. הליגה קפצה מדרגה. נצטרך להיות איפה שהיינו עד לא מזמן וירדנו קצת, את זה נעשה עם מחשבה. הקבוצה הזאת נבנתה כלכלית על הגרוש והרמנו הופעות טובות. ההופעה הזאת לא טובה, היא לא אנחנו. אנחנו יודעים את זה".

מאמן בני הרצליה מולי קצורין, ששחרר הרבה לחץ הערב, התייחס לצירוף של דרון וושינגטון וג'וליאן רייט והשאלה האם צירופם עשה שינוי בקבוצה: "קשה לעבוד איתם על הגנה ביומיים שהם איתנו. במצב הנתון, מה שחשוב זה קודם כל הניצחון. אחרי ניצחון הרבה יותר קל לעבוד עם השחקנים. יובל נעימי הוא חלק חשוב בפאזל שלנו, אבל זה לא רק הוא. גם השחקנים החדשים למדו את המצב של הקבוצה וזה נותן לנו תקווה כדי לחזור למסלול". על דרון וושינגטון והתסרוקת המיוחדת שלו אמר המאמן הוותיק: "אני שוקל לעשות את התספורת הזו גם כן".

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
מבסוט. זילברשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully