וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אני מרוצה מאוד, אבל נגד ברצלונה זה יהיה סרט אחר"

מאמן מכבי תל אביב מבסוט מהניצחון 76:103 על עירוני נהריה, אבל חושב כבר על המשחק מול אלופת ספרד. עו"ד שמעון מזרחי: "תהיה חגיגה מול בארסה". חגאי: "היינו צריכים להיראות אחרת"

one

שלושה ימים לפני המשחק מול ברצלונה ביורוליג, טיילה הערב (שני) מכבי תל אביב לנהריה כדי לנצח את עירוני המקומית 76:103 במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. הצהובים נהנו משישה שחקנים בדאבל-פיגרס ולא השאירו יותר מדי סיכוי לקבוצה של רועי חגאי, שלא ממש הגיעה למשחק או היוותה יריב.

מאמן הצהובים גיא גודס: "כל משחק הוא קשה על הנייר, אלא אם כן אתה מרוכז. והחבר'ה היו מרוכזים, בעיקר הגנתית. עשינו המון סלים קלים, כמו נגד הכוכב האדום, ואני מאוד מרוצה מהמחויבות, האינטנסיביות והרצון".

על ג'ו אלכסנדר: "זה לא כזה מדד, אבל לא שיחקנו מול קונוסים כי נהריה קבוצה טובה. ראינו שהוא עדיין לא יודע לאן לרוץ כל כך ולא מתואם, אחרת היה מסיים עם 30 נקודות. הוא היה בסדר גמור, הוא שחקן טוב מאוד ויכול לעזור לנו ברוטציה".

לקראת יום חמישי: "ברצלונה זה סרט אחר. הם עשו משחק גדול מול מלאגה עם 20 שלשות ואנחנו נצטרך לעצור את השטף ההתקפי שלהם. נצטרך לשמור כמו נגד הכוכב האדום, ומצד שני נצטרך גם לקלוע. יהיה אחלה משחק ואני מקווה שכולם ייהנו ממנו. פספסנו משחק חשוב במחזור הראשון שהיה בידיים שלנו, ועכשיו כל משחק חשוב. עם שבעה-שמונה ניצחונות נסיים בין ארבע הראשונות, וזו המטרה שלנו".

יו"ר מכבי תל אביב עו"ד שמעון מזרחי אמר על המשחק: "לא היה טיול. זה אחד המשחקים שהיה מבחינתנו אתגר כי נהריה עשתה בחמשת המחזורים האחרונים הישגים לא מבוטלים. עכשיו יש לנו משחק קשה מאוד מול ברצלונה וזו הייתה הכנה טובה. גם המאמנים ידעו לחלק טוב מאוד את הדקות בין השחקנים ונתנו הזדמנות לג'ו אלכסנדר שלקח אותה בשתי הידיים. יש כאן מרקם מצוין עם יחסי חברות נהדרים".

לקראת ברצלונה: "אני חושב שהיה לנו משחק בידיים ששמטנו מול פנאתינייקוס. ברצלונה זה סיפור אחר. תהיה כאן חגיגה, ברצלונה מגיעה עם רצון לנצח ולכפר על ההפסד בברלין. יהיה שואו רציני ביום חמישי.

בנוגע לחיזוק אפשרי: "עד סוף השלב הראשון בטופ 16 אין החלפות שחקנים, אז כרגע זה הצוות שלנו. אם בבוא העת יבואו המאמנים וידרשו תגבור בעמדה זו או אחרת, נשב ונחשוב על כך".

יוגב אוחיון: "שם המשחק היה הגנה. לחצנו על כל המגרש, שמרנו טוב והשגנו נקודות קלות שהקלו עלינו בהמשך המשחק כי הם התעייפו. עכשיו הפנים לברצלונה שנמצאת בכושר מצוין וקולעת באחוזים מטורפים. בשבוע שעבר הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק ברמה הכי גבוהה ונצטרך להביא את אותה יכולה ואותה אינטנסיביות. ברצלונה קבוצה כל כך מגוונת, נצטרך לעצור את הקליעות לשלוש שלהם. אי אפשר להמר מולם, אבל אני מאמין בהגנה שלנו ובאווירה בהיכל. יהיה טוב. אני מאוד מאמין בקבוצה שלנו, כמו שהאמנתי בעונה שעברה".

ג'ו אלכסנדר, שקיבל דקות משחק רבות והחזיר עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, אמר בסיום: "אין לי ציפיות לקראת ברצלונה מבחינת קבלת דקות, חוץ מלבוא ולעבוד קשה. עד עכשיו הולך לי טוב והקבוצה מתייחסת אליי מצוין. אני מרוצה".

מאמן נהריה רועי חגאי: "ידוע שזה לא כוחות, אבל צריך להיראות אחרת. אנחנו יודעים שהם לא ברמה שלנו, אבל לא היינו צריכים להיות כל כך רכי. לא היינו אגרסיביים ועכשיו מחכים לנו שבועיים קריטיים מול בני הרצליה ואשדוד, משחקים בליגה שלנו. הדרך היחידה להתמודד עם מכבי תל אביב זה להיות אגרסיביים, ולא היינו היינו. אני אגיד לשחקנים שלי שלא ככה מופיעים, לאף משחק".

אייל שולמן: "גם אנחנו ציפינו למשחק יותר טוב, במיוחד אחרי שהגענו במומנטום חיובי. נענשנו על כל טעות שלנו, זו הרמה. בכל זאת, זו אלופת אירופה. לא נכנסו מספיק טוב ושילמנו מחיר. מאוד קשה לרדוף אחרי קבוצות כאלה. נקווה לנצל את התקופה הטובה שלנו במשחקים הבאים מול הרצליה ואשדוד. אנחנו רוצים קודם כל להבטיח את ההישארות ולשמור את המקום הזה על המפה. אם נוכל לכוון למקום השמיני, זה גם טוב".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יכול להיות מבסוט. גודס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully