וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעקה המביכה, המספרים המדהימים: הכל על הזכייה של רונאלדו

הפורטוגלי הוא הראשון בתולדות ריאל שזוכה בכדור הזהב שנתיים ברציפות. נאום הזכייה קיבל ביקורת (וחיקוי מהחברים באימון) בגלל רגע ביזארי. מסי בחר במוריניו. וגם: התמונה של מסי ורונאלדו בוהים בכדורגלנית סטפני רוץ' והאם רונאלדו נפרד מאירינה שייק?

כריסטיאנו רונאלדו לאחר זכייתו בפרס כדור הזהב עם נשיא פיפ"א ספ בלאטר. רויטרס
רונאלדו שמח, בלאטר מברך/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו זכה אמש (שני) בפעם השנייה ברציפות והשלישית בקריירה שלו בתואר כדור הזהב המוענק לשחקן המצטיין של השנה הקלנדרית החולפת. הפורטוגלי היה הזוכה הבלתי מעורער והקדים את ליאונל מסי, שסיים שני ואת מנואל נוייר, שהגיע למקום השלישי.

seperator

המספרים:

* רונאלדו זכה בפעם השלישית, השנייה ברציפות. הוא השחקן החמישי בהיסטוריה עם שלוש זכיות והשביעי שעושה בק-טו-בק.

* רונאלדו השתווה במקום השני ליוהאן קרויף, מישל פלאטיני, רונאלדו הברזילאי, מרקו ואן באסטן וזינדין זידאן. למסי יש ארבע זכיות.

* רונאלדו הוא השחקן הראשון של ריאל שזוכה שנתיים ברציפות. זו הזכייה השמינית של שחקן מריאל בתואר (כמו ליובנטוס ומילאן). לבארסה יש 10 זכיות.

* מסי ורונאלדו זכו בכל שבע השנים האחרונות.

* רונאלדו קיבל 37.66 אחוז מהקולות. מסי קיבל 15.76, נוייר 15.72. הבאים בתור: אריאן רובן (7.17), תומאס מולר (5.42), פיליפ להאם (2.90), ניימאר (2.21), חאמס רודריגס (1.47), טוני קרוס (1.43), אנחל די מריה (1.29). הכי הרבה שאפשר לקבל אגב, זה 56 אחוזים.

* מסי לא הצביע לרונאלדו, אלא לדי מריה, אינייסטה ומסצ'ראנו. רונאלדו הצביע לראמוס, בייל ובנזמה.

* בתחרות מאמן השנה, מסי בחר באלחנדרו סאבלה במקום הראשון, לפפ גווארדיולה במקום השני ול...ז'וזה מוריניו במקום השלישי. לאחרונה מסי התחיל לעקוב אחרי צ'לסי בטוויטר. עוד רמז על אפשרות של מעבר ללונדון?

* אם תהיתם, הרי שמאמן נבחרת אנגליה, רוי הודג'סון, בחר במסצ'ראנו, להאם ונוייר. לא רונאלדו ולא מסי.

* ניימאר כנראה ידע להעריך את השביעייה שנבחרת ברזיל ספגה מגרמניה בחצי גמר המונדיאל. הוא הצביע ליואכים לב כמאמן השנה. מיד אחריו הוא נקב בשמותיהם של פפ גווארדיולה ולואי ואן חאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד עם כדור הזהב 2014. GettyImages
הפנים אומרות הכול/GettyImages

בנאום הזכייה שלו אמר רונאלדו: "אני רוצה להודות למי שהצביע עבורי. הייתה שנה מדהימה ואני רוצה להמשיך בעבודה שעשיתי עד עכשיו ולהשתפר, להפוך לטוב יותר בכל יום שעובר. אף פעם לא חלמתי שאזכה בתואר הזה שלוש פעמים. אני רוצה להפוך לאחד הגדולים אי פעם". לקראת סוף הנאום, בנו של רונאלדו קיפץ אל הבמה.

בהמשך הוסיף רונאלדו: "אני רוצה להשיג את מסי ולזכות בפעם הרביעית. הייתה לי שנה אישית בלתי נשכחת וזה מיוחד לזכות בפרס כזה. זה נותן מוטיבציה לזכות בעוד תארים עם הקבוצה והנבחרת. אני מקדיש את הזכייה למשפחה שלי, לאימא, לאחים שלי, לאבא שנמצא שם למעלה. היא מוקדשת גם לעם הפורטוגלי. ההבדל היחיד הוא שהפעם לא בכיתי, אי אפשר לבכות בכל פעם. אבל הייתי לחוץ. מן הסתם, היה לי ביטחון בזכות השנה שנתתי, אבל הפרס הגיע לשלושתנו באותה מידה. גם לנוייר. אני לא חי באובססיה לכדור הזהב. זה פרס נחמד, אבל הכי חשוב לזכות בתארים קבוצתיים".

אגב, ברשתות החברתיות נפוצו שמועות על פרידה בין רונאלדו לבת הזוג שלו, זאת לאחר ששמו לב שם לכך שרונאלדו הודה לכולם מלבד לבת הזוג שלו, הסופר מודל אירינה שייק. בשנה שעברה השניים הגיעו יחד לטקס ואחריו שייק פרסמה ברשת ברכות לרונאלדו, אולם הפעם היא לא נכחה באירוע בציריך ולמרות שבימים האחרונים דווקא פרסמה לא מעט תמונות באינסטגרם מצילומי הדוגמנות שלה, הרי שהיא לא מצאה זמן לברך את רונאלדו הפעם.

גם החברים בריאל פרגנו: "המון ברכות לכריסטיאנו על הזכייה. זו הייתה שנה גדולה שלו", צייץ איקר קסיאס. גארת' בייל כתב: "ברכות, כריסטיאנו. מאוד מוצדק. לזכות שלוש פעמים בכדור הזהב זה הישג שיש רק למעטים". מרסלו: "כןןןןןן. חהחהחה! טופ טופ טופ". אלברו ארבלואה צייץ את התמונות של כל חבריו לקבוצה שזכו בפרסים במהלך הערב (ראמוס וקרוס בנבחרת השנה, חאמס על השער): "גאווה ללבוש את החולצה הזו. גאה בחברים שלי לקבוצה".

בנייק מיהרו להוציא דגם נעליים מיוחד לכבוד הזכייה:

רגע מוזר בנאום הזכייה שלו הגיע כאשר רונאלדו שחרר צעקה פתאומית. "זה לא היה משהו מכובד, אם לומר את האמת", כתב העיתונאי הקטאלני פרננסק אגילר, "האם זה גם חלק מהסרט הדוקומנטרי עליו, כמו החגיגה ההיא בליסבון?", הוא הוסיף, כשהוא מתכוון להורדת החולצה של רונאלדו אחרי השער האחרון בגמר ליגת האלופות מול אתלטיקו. גארי ליניקר החמיא: "ברכות לרונאלדו, הזוכה הראוי".

רונאלדו (ושאר החברים) מריאל שזכו בתארים הגיעו לאימון הבוקר עם הפרסים. החבר'ה לא שכחו את הצעקה של רונאלדו מנאום הזכייה

ככה הנרי נראה ברגע הצעקה:

* רגע משעשע בטקס אירע כאשר השחקנית האירית סטפני רוץ', שהייתה מועמדת לפרס פושקאש לשער היפה של השנה, חלפה בשמלה חושפנית ליד מסי ורונאלדו. למרות שהפרעוש הגיע עם בת הזוג שלו אנטונלה, שישבה ממש לצדו, הוא נראה מחויך מאוד מהמראה הסקסי של רוץ', בעוד רונאלדו נתפס בוהה בשחקנית בת ה-25. מי שממש יתמקד בתמונה יוכל לראות איך גם תיירי הנרי שברקע, אנדרס אינייסטה וסרחיו ראמוס מביטים כולם לכיוון רוץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יכולים להוריד ממנה את העיניים. מסי ורונאלדו בוהים ברוץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שהרגע הבאמת מוזר של הערב הגיע בתחילתו, כאשר נבחרת השנה של פיפ"א הוכרזה. מילא אנדרס אינייסטה, שחווה עונה בינונית. מילא טיאגו סילבה. אבל הכללתו של דויד לואיז, שהיה שותף מלא ומרכזי ל-7:1 המבזה וההיסטורי שחטפה ברזיל מגרמניה בחצי גמר המונדיאל, העיפה את הרשת לשמיים והממים לא חדלו לרגע. הנה המיטב:

מסי נשאל אם היה רוצה לשחק עם רונאלדו, כריסטיאנו זורק בחיוך "אתה רוצה לענות לזה?"

מיטב התמונות של רונאלדו מהערב המרגש שלו

GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully