וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפיס הודיעה: ג'ף גרין הצטרף

פורוורד בוסטון עבר לגריזליס, ששחררו בתמורה את טיישון פרינס. גרין העמיד השנה ממוצעים של 17.6 נקודות ו-4.2 ריבאונדים למשחק. קווינסי פונדקסטר עבר לניו אורלינס

ג'ף גרין שחקן בוסטון סלטיקס. Lynne Sladky, AP
חובר לממפיס. גרין/AP, Lynne Sladky

ממפיס השלימה היום (שני) חיזוק משמעותי כשהחתימה את פורוורד בוסטון ג'ף גרין ואת גארד ניו אורלינס רוס סמית'. בתמורה לכך, ממפיס תשחרר את טיישון פרינס לסלטיקס, כמו גם בחירת דראפט מוגנת עתידית בסיבוב הראשון, את קווינסי פודקסטר היא תעביר לניו אורלינס ביחד עם בחירת סיבוב שני בדראפט 2015. כך הודיע הג'נרל מנג'ר של הגריזליס כריס וואלאס. כחלק מהעסקה, ניו אורלינס העבירה גם את הגארד אוסטין ריברס לבוסטון ולממפיס התפנה מקום בתקרת השער.

עם כל הכבוד לכל השחקנים, אין ספק שהסיפור המרכזי הוא חבירת ג'ף גרין המצוין לממפיס. גרין (2.06 מטר, בן 28) מעמיד השנה את ממוצע הנקודות הגבוה בקריירה שלו עם 17.6 נקודות למשחק, אליהן גם הוסיף 4.2 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים ב-33.1 דקות. הוא פתח בחמישייה בכל 33 המשחקים של הסלטיקס השנה, כשהוא קולע ב-43.4 אחוזים מהשדה, 30.5 לשלוש ו-84 אחוזים מהקו. הוא סיים עם 10 נקודות או יותר ב-29 משחקים, עם 20 נקודות ומעלה ב-10 משחקים ועם למעלה מ-30 פעמיים, כולל שיא עונתי של 35 נקודות מול דאלאס ב-3 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully