וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נורדיה ירושלים בטירוף לקראת שמשון תל אביב

קבוצת האוהדים מליגה ג' נרגשת לפני משחק הצמרת מול הקבוצה המתחדשת של שמשון. עוד לפני כן חתמה על הסכמי חסות עם שלושה גורמים מסחריים. תקציב המועדון בשנתו הראשונה: כחצי מיליון שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התרגשות לקראת שמשון, כולל צעיף משותף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית"ר נורדיה ירושלים, קבוצת אוהדי בית"ר ירושלים המשחקת בליגה ג' מחוז שומרון, נערכת לקראת משחק הצמרת מול שמשון תל אביב המתחדשת ביום שישי הקרוב (12:00, ספורטק צפון) והטירוף בקרב אוהדי שתי הקבוצות בעיצומו.

עוד לפני כן, חתמה בית"ר נורדיה על הסכמי חסות עם שלושה גורמים מסחריים מובילים, המצטרפים לנותנת החסות הראשית, חברת "אורטל תיירות ונופש": מרפאת "עיניים" בהנהלת ד"ר שמואל לוינגר; בית הדפוס הירושלמי "קולורפרינט", המלווה את הקבוצה כבר מימיה הראשונים; ורשת ההמבורגרים "בורגרס בר", שהחלה בירושלים ומפעילה כיום 28 סניפים ברחבי הארץ. הרשת גם תעניק הטבות מיוחדות לכ-200 חברי עמותת בית"ר נורדיה.

מועדון האוהדים הזה מעמיד תקציב של כחצי מיליון שקלים בעונתו הראשונה, כש-20 אחוזים ממנו מגיעים מחסויות. כמו כן, כל אחד מכ-200 חברי העמותה השקיע סכום של 448 שקלים וגם נאספו תרומות מעשרות אנשים, חלקן בסכומים סמליים וחלקם בסכומים משמעותיים יותר (כמו מאיר פניג'ל, יו"ר בית"ר ירושלים לשעבר, שהעביר תרומה על סך 10,000 שקלים).

את הקבוצה מלווים מדי משחק כמה מאות אוהדים (350 עד 550 במשחקי הבית באצטדיון האוניברסיטה בירושלים וכ-150 עד 200 בחוץ) והאגודה מקיימת שיתוף פעולה מתמשך עם מתנ"ס יובלים, מסבסדת הסעות לילדים ומרבה לבקר בבית הספר בעיר ולהרצות על החזון העומד מאחורי הקמת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully