וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ המשפטי של ההתאחדות יכריע בסוגיית שחרורו של דני עמוס

אפרים ברק אמור להכריע האם הבקרה תתייחס לדני עמוס כשחקן ששוחרר מהפועל תל אביב ונמצא בהליך משפטי מולה, או כאל שחקן מן המניין שלא מקבל שכר. להחלטה השפעה על צירוף אדל ובאלדה

one

היועץ המשפטי של ההתאחדות אפרים ברק יכריע בסוגיית שחרורו של דני עמוס. עמוס ביקש לעזוב את הפועל תל אביב בשבוע שעבר ולעבור לראפיד בוקרשט, אחרי שכבר נפרד מחבריו לקבוצה התברר כי הרומנים חזרו בהם מהסיכום איתו, ולא מעוניינים בו. יחד איתם גם הפועל תל אביב סירבה לקבל את השוער בחזרה, אך עמוס טען בפני הקבוצה כי מדובר בהפרה של חוזהו. הפועל תל אביב טענה מנגד כי מבחינתה החוזה מבוטל. במהלך אותם ימים הגיעה הקבוצה לסיכום עם אפולה אדל, שאמור להחליף את עמוס בשער ועם החלוץ אמידו באלדה שהצטרף לקבוצה וינחת הלילה בארץ. שני השחקנים אמורים לחתום בקבוצה ולקבל את שכרם מהכסף שנחסך ממשכורותו של עמוס.

עם זאת, לא ברור אם בקרת התקציבים תעביר את שני השחקנים. מבחינת הבקרה היועץ המשפטי אפרים ברק אמור להכריע בסוגיה כיצד היא אמורה לנהוג במקרה זה, כלומר האם להתייחס לדני עמוס כשחקן ששוחרר מהקבוצה ונמצא בהליך משפטי מולה, או להתייחס אליו כשחקן מן המניין שלא מקבל שכר. בכל מקרה, בין עמוס להפועל תל אביב ישנם מגעים כרגע והצדדים דנים בנושא הפיצוי הכספי לשחקן. אם המגעים לא יניבו פרי עד השבוע הבא, והצדדים יגיעו להליכים משפטיים, יצטרך כאמור ברק להכריע האם להעביר את אדל ובאלדה בבקרה.

אפולה אדל, שנחת אתמול בישראל, צפוי לעבור בדיקות רפואיות ביום שלישי. מתברר כי השוער, שהיה אמור להצטרף כבר בקיץ במקומו של עמוס, עבר בדיקות רפואיות במועדון. אדל לא הוחתם כי בדיקה אחת וספת שהיה צריך לעבור, הוא עבר באופן פרטי, ולבסוף לא צורף לקבוצה. עתה אדל צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות במלואן וללא בעיות.

אדל: "יודע שיש הרבה בעיות בהפועל תל אביב, אבל לפעמים החיים קשים"

אם עמוס יישאר, הפועל ת"א לא תוכל להחתים את אדל ובאלדה

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. קובי אליהו
הצדדים ינסו להגיע להסכמה בלי הליך משפטי. עמוס/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • דני עמוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully