וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפולה אדל בישראל: "יודע שיש הרבה בעיות בהפועל תל אביב, אבל לפעמים החיים קשים"

השוער החדש של האדומים נחת בארץ: "הפועל נתנה לי הרבה, אני רוצה לתת לה בחזרה". על המצב של הקבוצה: "לא חשוב לי המצב הכלכלי, אני נותן הכל על המגרש"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

אפולה אדל, שוער הרכש של הפועל תל אביב, נחת היום (ראשון) בישראל. אדל, שהתחיל את העונה בליגה ההודית, חוזר לקדנציה שנייה במועדון. הוא אמור היה להחליף בין הקורות את דני עמוס, שאמור היה לעזוב לראפיד בוקרשט הרומנית, אבל כעת לא ברור מצבו.

אפולה אדל שוער הפועל תל אביב בנתב"ג. ניב אהרונסון
ברוך הבא. אדל/ניב אהרונסון

כזכור, העזיבה של עמוס אמורה הייתה לפנות לאדומים סכום כסף שיסייע לחיזוק, ובמועדון מיהרו לסכם עם אדל על חוזה נמוך יחסית עד סוף העונה (כ-30 אלף דולר). בנוסף הוחלט להתחזק בחלוץ אמידו באלדה. כעת אם עמוס יחזור לקבוצה, הפועל תל אביב לא תוכל להחתים את השניים הללו.

אדל מבחינתו לא מכיר את המצב המורכב, ומבקש להתרכש בכדורגל. "אני שמח להיות כאן שוב", אמר היום עם נחיתתו, "אני יודע שהקבוצה לא משחקת טוב העונה, כי יש הרבה בעיות, אבל לפעמים החיים קשים, וכולם ינסו לעשות את המיטב כדי לשפר את המצב, ונראה". על תחרות אפשרית עם דני עמוס על אפודת השוער הראשון: "אתם מכירים אותי, זה לא מדאיג אותי".

הצרפתי, 28, התייחס גם לכשירותו הפיזית: "שיחקתי בהודו בתחילת העונה, היו לי התכווצויות, אבל שבוע מנוחה ואני בסדר". הוא המשיך ואמר ש"אני אוהב את הפועל תל אביב, היא נתנה לי הרבה, ואני רוצה לתת לה בחזרה. המצב הנוכחי הוא אתגר עבורי. לא חשוב לי המצב הכלכלי, אני נותן כל מה שאני יכול על המגרש".

עוד באותו נושא

אם עמוס יישאר, הפועל ת"א לא תוכל להחתים את אדל ובאלדה

לכתבה המלאה
אפולה אדל שוער הפועל תל אביב בנתב"ג. ניב אהרונסון
זיכרונות טובים מישראל. אדל/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • אפולה אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully