וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "חיכיתם לרגע שלי ולמויס יהיה אותו מספר נקודות"

מאמן מנצ'סטר יונייטד לא אהב את העקיצות מהתקשורת, על כך שמצבו בטבלה זהה כרגע למצב בו היה המאמן שפוטר אשתקד. על השארתו של פלקאו מחוץ לסגל: "בחרתי שחקנים עם פחות כושר משחק". קומאן: "לא מופתע שניצחנו"

מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל. AP
השאיר את הנמר בכלוב, ולא קיבל את מה שרצה מאלה שנתן להם הזדמנות. ואן חאל/AP

0:1 קטן, אבל עבור סאות'המפטון הוא היה גדול, הרבה יותר גדול מהרגיל. הסייטנס ניצחו את מנ'צסטר יונייטד באולד טראפורד לראשונה זה 27 שנה, מאז ינואר 1988, ואף חלפו על פניהם בטבלה כשעלו למקום השלישי והורידו את השדים האדומים למקום הרביעי. היה זה הניצחון הראשון שלהם במנצ'סטר לראשונה בפרמיירליג.

"אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה חזקה, לקחנו נקודות גם נגד צ'לסי וארסנל, זה גורם לשחקנים להאמין. זה מה שאתה צריך כשאתה מועדון קטן: שחקנים שמאמינים ולא מפחדים מאף יריבה או אצטדיון. למדנו את זה. אני לא מופתע שניצחנו את מנצ'סטר יונייטד. אנחנו מאורגנים, לא ספגנו ב-11 מ-21 המשחקים שלנו, אם נשמור על הרוח הזאת, נהיה בצמרת".

שחקן מנצ'סטר יונייטד רובין ואן פרסי מול סאות'המפטון. GettyImages
הסיינטס לא פחדו מואן פרסי וחבריו/GettyImages

ב-19 משחקי הליגה האחרונים שלה באולד טראפורד, סאות'המפטון הפסידה 16 פעמים וסיימה שלושה בתיקו, אך הפעם יצאה כשידה על העליונה. מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל סבר שקבוצתו הייתה טובה יותר, אבל לא תכליתית. "שלטנו במשחק", אמר ההולנדי, "הם לא הגיעו לאף מצב מלבד זה שכבשו בו. שיניתי את סגנון המשחק ויצרנו הזדמנויות. אני מאוכזב מזה שהיו לנו הרבה החלטות שגויות בהתקפה. כששולטים ככה צריך ליצור יותר מצבים".

כשהתקשורת אמרה לואן חאל שבשלב זה של העונה לקבוצתו יש את אותו מספר נקודות שהיה לדייויד מויס בעונה שעברה, ההולנדי הגיב: "כל העונה חיכיתם לרגע שבו שתגידו שלי ולמויס יש אותו מספר נקודות".

ואן חאל הסביר מדוע לא הכליל את רדאמל פלקאו בסגל למשחק, אמר ההולנדי שהעדיף להושיב על הספסל שלושה קשרים וחלוץ אחד, ופתח עם ואן פרסי ודי מריה בחוד. "בחרתי לשחק עם שחקנים עם פחות כושר משחק, ידעתי שאצטרך להחליף את די מריה ואת לוק שואו. ידעתי שדיילי בלינד לא שיחק שישה או שבעה שבועות, ואיתו אני יכול להסתכן. רציתי לשנות את סגנון המשחק עם פלאיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully