וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטס: "מצטער רומא, אבל אני בטוח שיובנטוס תזכה באליפות"

מאמן נאפולי שפע מחמאות ליריבה אחרי ההפסד בסן פאולו: "לא הצלחנו לשחק ברמה שלהם". ג'יג'י בופון שלח עקיצה לבניטס וחגג: "יותר כיף לנצח כשסובלים מלחץ, זה מאחד אותנו"

פול פוגבה שחקן יובנטוס מול כריסטיאן מאג'ו שחקן נאפולי. רויטרס
14 שנה חיכתה יובה לניצחון בסן פאולו. פוגבה נאבק במאג'ו/רויטרס

14 שנה חלפו מאז שיובנטוס ניצחה בנאפולי, ואמש (ראשון) זה סוף סוף קרה. אז, ב-30 בספטמבר 2000, היה זה אלסנדרו דל פיירו שסידר לביאנקונרי ניצחון 1:2, אמש היו אלה פוגבה, קאסרס ו-וידאל שהעניקו ליובה 1:3 בסן פאולו. "יותר כיף לנצח כשסובלים מלחץ, זה מאחד אותנו, אלה היו שלוש נקודות יקרות", אמר שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון.

בדקה ה-74 נאפולי קופחה. בופון שמט כדור ברחבה וקאסרס שניסה להרחיק כבש לשערו הוא, אך השער נפסל בטענה לעבירה מצד קוליבאלי על השוער הוותיק. מאמן נאפולי רפא בניטס טען שלא הייתה עבירה, בופון לא הסיס להגיב: "אחרי שהשופט שרק לסיום אמרתי לקוליבאלי שהוא עשה עליי עבירה והוא צחק. אם ברגע כזה היריב שלך צוחק זה סימן שהוא יודע שעשה עבירה. הופתעתי כי לא מתאים לבניטס להגיב ככה, אבל אני מבין את מצב הרוח שלו באותו רגע. חבל שכולנו מלכלכים, זה רע לכדורגל כשלא מכבדים מפסידים או מנצחים. יש רגעים בהם צריך להיות בשקט וזה הדבר הנכון לעשות".

רפא בניטס מאמן נאפולי. GettyImages
ברור לו מי תיקח את הסקודטו. בניטס/GettyImages

ומה לבניטס היה להגיד על ההפסד? המאמן הספרדי הגיב בצורה לא שגרתית. "מצטער רומא, אבל הבנתי שיובנטוס תזכה באליפות", אמר בניטס, "יובנטוס קבוצה חזקה מאוד. כבר בשנה שעברה חשבתי ש'אולי זה יקרה', ככה זה נגד יובנטוס, היינו במשחק כשהתוצאה הייתה 1:1, אבל הגול באופסייד שינה הכול. אנחנו נותנים קרדיט ליובנטוס, שיש לה הרבה כישרון והיא עובדת קשה, זאת הסיבה לכך שהיא אלופה בשלוש השנים האחרונות ותזכה בתואר שוב. אנחנו לא הצלחנו לשחק ברמה שלהם. יובה תיקח אליפות, אחרי שראיתי אותה כל כך הרבה פעמים, אני בטוח בזה".

עוד באותו נושא

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:3 בנאפולי, הפער צמח לשלוש נקודות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully