וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 72:79

האדומים קלעו 1 מ-10 בלבד מחוץ לקשת, אך סקוט (17 נק', 10 ריב') גייטס (19 נק') והתעוררות של לימונד הוליכו את קטש ל-72:79. המומנטום הירוק נקטע, 25 של אופייבו לא הספיקו

one

אולם הדרייב אין ממשיך להאיר פנים להפועל תל אביב. לאחר שדרסה את הפועל ירושלים במשחק הבכורה באולמה החדש, ניצחה הערב (ראשון) הקבוצה של עודד קטש גם את מכבי חיפה, כשגברה על הירוקים 72:79 במסגרת המחזור ה-15. בזכות הניצחון עלו האדומים למקום השלישי בטבלה, מרחק נקודה בלבד מהפועל ירושלים שבמקום השני.

כדורסל גדול לא היה לנו בתל אביב. הפתיחה היתה חלשה במיוחד, כששתי הקבוצות הירבו להחטיא, אך ככל שנקפו הדקות, כך הפועל החלה להיכנס למשחק שלה, לפחות בצד ההגנתי. רביב לימונד היה חלש בשלושת הרבעים הראשונים אז דוראנד סקוט (17 נקודות, 10 ריבאונדים) ויינסי גייטס (19 נקודות) לקחו פיקוד, הרכז המצוין הצטרף ברגעים המכריעים והשלושה דאגו שהמארחת תוליך פחות או יותר מההתחלה עד הסיום, ולבסוף גם תנצח על אף שהשלשה הראשונה שלה במשחק הגיעה ארבע דקות לסיום. מנגד, חסרונו של מורן רוט ניכר, והמומנטום המצוין של חיפה, שנכנסה למשחק עם חמישה ניצחונות בששת משחקיה האחרונים, נרגע במעט. גם משחק מצוין של אייק אופייבו (25 נקודות ו-8 ריבאונדים) ו-וויל גרייבס (23) לא הספיק.

שחקן הפועל תל אביב דוראנד סקוט מול שחקן מכבי חיפה טמיר אריאלי, אייק אופייבו. ברני ארדוב
ממשיך את העונה הנהדרת שלו. דוראנד סקוט/ברני ארדוב

מהלך המשחק

הפועל תל אביב פתחה עם רביב לימונד, לארי אובאנון, דוראנד סקוט, מתן נאור ויינסי גייטס, בעוד חיפה העלתה את חנן קולמן לצד דגן יבזורי, רנה רוז'ו, אייק אופייבו ואלכס צ'וברביץ'. שתי הקבוצות קלעו 2 מ-11 הזריקות הראשונות, כשבחלוף חמש דקות הראה לוח התוצאות 2:5 לאדומים. גייטס החל לקחת פיקוד, יונתן שולדבראנד קם מהספסל וקבע 9:14, כשהרבע הראשון הסתיים ב-11:16 למארחת.

וויל גרייבס פתח את הרבע השני בסערה, ועם שתי שלשות השלים מהפך והעלה את חיפה ל-18:22. בנקודה הזאת הירוקים קצת נתקעו, לימונד לא הצליח לפגוע משום טווח והחטיא את שש הזריקות הראשונות שלו מהשדה, ובכל זאת הפועל הצליחה לרדת לחדרי ההלבשה כשהיא מוליכה 28:33.

דוראנד סקוט פתח היטב את הרבע השלישי, יבזורי, אופייבו וגרייבס לא ויתרו וחיפה צימקה ל-38:37, אך שולדבראנד ולימונד הריצו את האדומים ל-41:49 ואילצו את רמי הדר לקחת פסק זמן. את הרבע השלישי סיימה הפועל תל אביב ביתרון 44:53.

יחזקאל סקוורר קבע 45:55 מהקו, חיפה הגיבה בריצת 0:7 וצימקה ל-55:52, אך גייטס ואובאנון קלעו מהעונשין והעלו את האדומים ל-54:60, חמש דקות לסיום. ואז, ארבע דקות לבאזר, קלעה המארחת סוף סוף את השלשה הראשונה שלה, מידיו של הקפטן מתן נאור (עבורו היו אלה נקודות ראשונות). אופייבו המצוין ספג עבירה חמישית וירד לספסל, לימונד הוסיף ג'אמפ מצוין שקבע 57:65, גרייבס עוד צימק ל-71:67, אך זה נגמר ב-72:79 לקבוצה של עודד קטש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי חיפה אייק אופייבו מול הפועל תל אביב. ברני ארדוב
פלא שהוא החטיא פעמיים מהקו? אופייבו/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: יינסי גייטס 19 ו-7 ריבאונדים, דוראנד סקוט 17 (5 מ-5 ל-2) ו-10 ריבאונדים, רביב לימונד 14 (4 מ-12 מהשדה), 7 אסיסטים ו-5 איבודים, לארי אובאנון 9, יונתן שולדבראנד 6, מתן נאור 5, ג'רון מיימון 5, יחזקאל סקוורר 4, רום גפן ויונתן מור שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי חיפה: אייק אופייבו 25, 9 ריבאונדים, 4 חטיפות ו-6 איבודים, וויל גרייבס 23, דגן יבזורי 13 (2 מ-9 ל-3), חנן קולמן 7, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, טמיר אריאלי 2, רנה רוז'ו 2. תומר בר אבן ואלכס צ'וברביץ' שותפו ולא קלעו.

שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד מול שחקן מכבי חיפה חנן קולמן. ברני ארדוב
התעורר בדיוק ברגעים המכריעים. לימונד/ברני ארדוב
שחקן מכבי חיפה וויל גרייבס. ברני ארדוב
המשיך בכושר הטוב, אך זה לא הספיק. גרייבס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully