וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון בפסגה, צמד רביעי רצוף לאלכסנדר לקאזט

האלופה לשעבר ניצלה את ההפסדים של מארסיי ופריס סן ז'רמן, ניצחה את טולוז 0:3 והשתלטה על המקום הראשון. לקאזט, שכבש שמונה שערים בארבעת המחזורים האחרונים, הגיע ל-19 שערי ליגה

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון. AP
ממשיך להתעלל בהגנות הליגה הצרפתית. אלכסנדר לקאזט/AP

קבלו את המוליכה החדשה של ליג 1: אולימפיק ליון. אחרי ההפסד של מארסיי בשישי ושל פריס סן ז'רמן בשבת, ליון ניצלה את הסיטואציה הערב (ראשון) והשתלטה על הפסגה עם 0:3 ביתי של טולוז, כולל עוד צמד של אלכסנדר לקאזט. המוליכה החדשה ניצבת בראש עם 42 נקודות כרגע, כשאחריה מארסיי עם 41, סנט אטיין עם 39 ופריס סן ז'רמן הרביעית רק עם 38. נאנט (איתי שכטר על הספסל) סיימה ב-0:0 מול מץ, גם מונאקו ובורדו נפרדו באותה תוצאה.

ליון - טולוז 0:3

אלכסנדר לקאזט לא עוצר. מלך שערי הליגה הצרפתית כבש צמד רביעי ברציפות ועם שמונה שערים בארבעה מחזורים העלה את מאזנו ל-19 כיבושים העונה. טולוז, שמקדימה את הקו האדום בשתי נקודות בלבד, לא מצאה תשובה לסקורר הלוהט, שבדקה ה-14 נהנה מבישול של נביל פקיר וירה לפינה הקרובה. 13 דקות לאחר מכן הרשית לקאזט את השני וכעת רק כריסטיאנו רונאלדו (26 שערים) כבש יותר ממנו בחמש הליגות הבכירות. פקיר מצא את הרשת בעצמו בדקה ה-48, עם בעיטה חלשה שנכנסה פנימה בעזרת עלי אהמדה, וכעת הילדים של ליון משקיפים על כל הליגה מלמעלה.

נאנט - מץ 0:0

איתי שכטר שוב ישב על הספסל ולא שותף, כשנאנט סיימה ב-0:0 וסייעה למץ לקטוע רצף של שלושה הפסדים ולברוח מהקו האדום. נאנט במקום השביעי עם 31 נקודות.

מונאקו - בורדו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully