וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת העתודה סיימה ללא הכרטיס לאליפות העולם

הנבחרת הובסה 37:26 על ידי הונגריה וסיימה במקום השלישי את טורניר המוקדמות. עומרי קושמרו וגיא קורדובה סיימו עם ארבעה כיבושים כל אחד. ג'וקיץ': "קשה לנצח משחק עם ארבע עצירות לעומת 25 עצירות של היריב"

נבחרת העתודה של ישראל בכדוריד. איגוד הכדוריד,
הפסד מאכזב. נבחרת העתודה בתדרוך של ג'וקיץ'/איגוד הכדוריד

נבחרת העתודה של ישראל סיימה את משחקיה במוקדמות אליפות העולם עד גיל 21 במקום השלישי וללא כרטיס לטורניר הגמר בברזיל. הנבחרת הפסידה 37:26 להונגריה, ואחרי הניצחון על בריטניה במשחק הפתיחה והפסד להולנד, היא סיימה למעשה את דרכה בטורניר. עומרי קושמרו וגיא קורדובה הובילו את ישראל עם ארבעה כיבושים כל אחד, רם טורקניץ וירמי סידי שלושה כל אחד, בן ליברטי, שחר לוין, ירין רוטברג (שני שערים ממגרש שלם) שניים כל אחד, בראל לנציאנו, דור קלדרון, טל גרא, שרון פרס-שלם, אלעד ויינפלד וגיא אהרונוביץ' שער אחד כל אחד.

המאמן דראגן ג'וקיץ' סיכם: "קשה לנצח משחק עם ארבע עצירות לעומת 25 עצירות של היריב, יחד עם עוד ארבע החטאות של פנדלים ועוד 23 החטאות מאיזור ה-6-9 מטר. עבדנו קשה בהגנה, אבל החמצנו את הצ'אנס שלנו. החבר'ה ניסו לתת את הכי טוב, אבל לפעמים הם רצו קצת יותר מדי. זה המשחק האחרון יחד כנבחרת עבור הדור הזה. עברנו דברים יפים, הגענו לאליפות אירופה והשחקנים התפתחו בשנתיים האחרונות וצברו הרבה ניסיון בינלאומי. עכשיו זה הזמן שלהם להילחם ולהתקדם במועדונים ולהיות יותר טובים כדי להיות ראויים ללבוש בעתיד את חולצת הנבחרת הלאומית. תודה גדולה לכולם עבור מה שהם נתנו והקריבו, במיוחד בשנה האחרונה. נתנו עבורם המון, חבל שזה לא בא לידי ביטוי כפי שרצינו בטורניר המוקדמות הנוכחי".

בתוך כך, משחקי גמר גביע המדינה לגברים ולנשים יתקיימו ביום ראשון ה-22 בפברואר בהיכל החדש בדרייב-אין בתל אביב כהצגה כפולה. משחק הנשים מתוכנן לשעה 17:30, כאשר משחק הגברים נקבע ל-20:30. במסגרת ההחלטה לקיים יחד את המשחק, יוקדמו חצאי הגמר לנשים ויתקיימו בשבת ה-7 בפברואר (17:30 בני הרצליה מול הפועל קרית אונו, 19:30 מ.כ חולון מול הפועל פתח תקוה). חצאי גמר הגברים ייערכו ב-3 בפברואר באולם מטרווסט ברעננה: מכבי ראשון לציון - מ.כ חולון (18:15), מכבי תל אביב - הפועל ראשון לציון (20:40).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully