וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי תל אביב מגיעה לנהריה ללא סופו

11.1.2015 / 16:17

הצהובים, ללא הסנטר שיקבל מנוחה, יצאו לעין שרה (20:50, ערוץ 1) וינסו להשיג ניצחון נוסף. נס ציונה תארח את ראשון לציון לקרב צמרת מעניין. הפועל אילת - בני הרצליה, הפועל חולון - מכבי אשדוד

סופוקליס שחורציאניטיס, מכבי תל אביב. מגד גוזני
יקבל מנוחה. שחורציאניטיס/מגד גוזני

המחזור ה-15 בליגת העל יגיע לסיומו מחר (שני) עם ארבעה משחקים נוספים. שתי הקבוצות היחידות שטרם הפסידו בסיבוב השני יפגשו בעין שרה כשעירוני נהריה המתאוששת תארח את מכבי תל אביב, ללא סופוקליס שחורציאניטיס שלא נרשם למשחק. בקרב צמרת מעניין תארח השלישית בטבלה עירוני נס ציונה את מכבי ראשון לציון ל"דרבי הפרדסים". הפועל אילת תנסה להמשיך בתקופה הטובה שלה כשתארח בבית את בני הרצליה שהתחזקה בצורה משמעותית השבוע ואילו הפועל חולון תנסה להמשיך ולהיות חלק מהצמרת כשתארח בביתה את האחרונה בטבלה מכבי אשדוד.

רוברט רות'בארט, אייל שולמן, עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
מסוגלים להפתיע את מכבי תל אביב? רותבארט ושולמן/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה - מכבי תל אביב (20:50, ערוץ 1)

את הסיבוב השני בליגה פתחה עירוני נהריה כקבוצה שסומנה כמועמדת המובילה לרדת לליגה הלאומית והמאמן שלה רועי חגאי כבר נחשב על זה שאול. אלא שמאז הסגולים רשמו שלושה ניצחונות ליגה רצופים, כולל אחד חשוב מאוד נגד גלבוע/גליל בשבוע שעבר, ומעמדו של חגאי חזק מאי פעם. התרגשות גדולה קיימת בעיר הצפונית לקראת הגעתה של אלופת אירופה לעיר לראשונה מאז שנת 2010, כשהאולם בעין שרה, שהיה ריק ברובו העונה, צפוי להיות מלא לחלוטין. בקבוצה ביקשו מהשחקנים להשאר צנועים במהלך השבוע ולעשות את המיטב כדי לנסות ולספק הפתעה גדולה. סיימון פארין, שמיעט לשחק מאז הגעתו לנהריה, צפוי לחזור בימים הקרובים ללאומית לעירוני קרית אתא.

במכבי תל אביב שחררו חיוך רחב אחרי הניצחון הקשה על הכוכב האדום בלגרד ביום חמישי האחרון. הקבוצה של גיא גודס נמצאת במצב טוב אחרי פתיחת שלב הטופ 16, כשבליגה היא בעיצומו של רצף בן שמונה ניצחונות. במכבי מודעים לעובדה שהם אמורים לעבור את המשחק נגד נהריה בקלות יחסית, אך זוכרים את מפגשי העבר בעיר, כשלא פעם הצליחו הסגולים להפתיע ולנצח, כך שבצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים שלא להקל ראש ביריבה. במכבי הפתיעו כשהחליטו שלא לרשום את סופוקליס שחורציאניטיס למשחק, דווקא אחרי ההופעה המצוינת שלו נגד הכוכב האדום, כשדווין סמית' שלא שותף נגד הפועל אילת ישוב לסגל. ג'ו אלכסנדר עשוי לשוב ולקבל דקות משחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מיטשל וואט, עירוני נס ציונה. מגד גוזני
ייצב את נס ציונה. מיטשל וואט/מגד גוזני

עירוני נס ציונה - מכבי ראשון לציון (20:00, פריצות בספורט 5)

הצטרפותו של מיטשל וואט לעירוני נס ציונה הובילה את הקבוצה של נדב זילברשטיין לניצחון גדול בשבוע שעבר על מכבי אשדוד אחרי פתיחת משחק רעה מאוד. וואט היה נראה חד וחזק בשני צידי המגרש, וסיפק לנס ציונה נוכחות הגנתית מתחת לסל, דבר שטוני איזלי, שבמקומו הגיע וואט, מיעט לעשות. בנס ציונה יודעים שהמשחק נגד ראשון לציון הוא סימן דרך עבורם העונה, כשניצחון ישאיר את הכתומים במקום השלישי ובהרגשה שאפשר להשאר בצמרת לאורך שלבים משמעותיים של העונה, ואילו הפסד ידרדר אותם אל מחוץ לרביעייה הראשונה. בקבוצה מקווים ליכולת טובה יותר של מאיר טפירו, שרחוק 4 נקודות בלבד מהמקום ה-14 בקלעי כל הזמנים.

מכבי ראשון לציון פספסה בשבוע שעבר אפשרות לעלות למקום השני בטבלה כשהפסידה למכבי חיפה ברוממה. הקבוצה של שרון דרוקר ספגה מכה קטנה במהלך המשחק כשאיבדה את המתאזרח טוני יאנגר והפורוורד-סנטר האמריקאי ג'רמיס סמית' בשל פציעות בקרסול ובגב, אך השניים חזרו להתאמן לקראת סוף השבוע ויעמדו לרשותו של שרון דרוקר במשחק בו רוצים ראשון לציון לנקום ביריבתם על ההפסד בסיבוב הראשון. ארגון אוהדי ראשון לציון החליט לחזור השבוע לתמוך בקבוצה אחרי חרם שנמשך לאורך כמעט שנה. כ-50 אוהדים הגיעו לאימון ביום שבת הדליקו רימוני עשן ורקדו עם השחקנים כדי לנסות ולתמוך בהם לקראת המשחק החשוב. "מצפה לנו עוד משחק קשה, נס ציונה קבוצה טובה שמגיעה עם שני ניצחונות ברציפות, אנחנו נמשיך לעבוד קשה ולשחק ביחד על מנת לשמור על המקום שלנו בצמרת הטבלה", אמר הגארד ג'רי סמית' לקראת המשחק.

מאמן הפועל אילת דן שמיר. מגד גוזני
משתפרים ממשחק למשחק. דן שמיר/מגד גוזני

הפועל אילת - בני הרצליה (19:40, פריצות בספורט 5)

הפועל אילת היא אחת הקבוצות המשתפרות בליגת העל החל מחודש דצמבר עם ארבעה ניצחונות בששת מחזורי הליגה האחרונים ועלייה לחצי גמר גביע המדינה, אך גם העובדה הזאת לא עוזרת לשחקנים של דן שמיר להצמד לצמרת הגבוהה. כשאמצע העונה מתקרב, אילת ממוקמת במקום השביעי בטבלה, עם מאזן שלילי של שישה ניצחונות ושמונה הפסדים, ובקבוצה יודעים שאם לא ימשיכו את המומנטום בשבועות הקרובים, הם יתקשו להדביק את חבורת הצמרת. באילת נותנים הרבה מאוד כבוד לבני הרצליה, בעיקר אחרי החיזוק האחרון שלה, וירצו לנקום בקבוצה של מולי קצורין, שניצחה אותה בסיבוב הראשון בחוץ. בצוות המקצועי מקווים להמשך השיפור של קווין פאלמר שחוזר לאט לכושר משחק לאחר פציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה.

בני הרצליה היא הקבוצה במומנטום הגרוע ביותר בליגת העל, ולכן החליטו בהנהלת הקבוצה ובצוות המקצועי לבצע מהלך קיצוני של החלפת שני שחקנים בבת אחת. הקבוצה של מולי קצורין, שהפסידה את חמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, שחררה את מגנום רול וקייל וויבר המאכזבים וצירפה את דרון וושינגטון, אקס הפועל חולון וברק נתניה, וג'וליאן רייט, אקס מכבי ראשון לציון, ששיחק העונה בפנתאנייקוס ושוחרר לאחרונה ואף היה מועמד למכבי תל אביב בעונה שעברה. בהרצליה מקווים שבעקבות השינוי עם החתמת שני שחקנים איכותיים שידועים ביכולות ההגנתיות שלהם, הם יוכלו להפסיק להיות קבוצת ההגנה הגרועה בליגה, אך יודעים בו זמנית שהשינוי לא יגיע בבת אחת ואל המשחק באילת הם עדיין מגיעים כאנדרדוג.

דומיניק מגווייר שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
בכושר שיא. מגוויר/קובי אליהו

הפועל חולון - מכבי אשדוד (19:50, פריצות בספורט 5)

דווקא אחרי ההפסד בשמינית גמר גביע המדינה והתחושה שמשבר עומד בפתח, הצליחה הפועל חולון לייצב את השורות, רשמה שני ניצחונות יפים על הפועל ירושלים בבית ובני הרצליה בחוץ, והשחקנים של אלעד חסין שוב קרובים מאוד לחבורת הצמרת. בחולון יודעים שאם הם רוצים להשאר בחלק העליון של הטבלה עליהם לנצח את אשדוד שנחשבת לחלשה מהם, במיוחד בבית, וכדי לעשות כך יצטרכו להמשיך לקבל את דומיניק מגוויר בכושר שיא. השחקן שהגיע מהפועל אילת קלע 25 נקודות והוריד 9 ריבאונדים בניצחון בהרצליה, כשבחולון אהבו מאוד את הגישה שלו למשחק.

מכבי אשדוד קרובה להשלים סיבוב שלם בליגת העל במקום האחרון. הקבוצה של ליאור ליובין רשמה בשבוע שעבר את הפסד הליגה ה-11 שלהם ב-14 מחזורים, והייאוש בקרב השחקנים הורגש עם שריקת הסיום. בסביבת הקבוצה העבירו במהלך השבוע ביקורת על ליאור ליובין, אך הנהלת הקבוצה נותנת למאמן את האפשרות לבצע עוד שינויים בסגל כדי לנסות להוציא את העגלה מהבוץ, כששני השחקנים שמועמדים להחלפה בשלב הזה הם קרטיס קלי, שלא מתפקד בתקופה האחרונה, וטרל האריס שנמצא בירידה ביכולתו. באשדוד יודעים שהמשחק בחולון, לאור התחמשותה של בני הרצליה והתוצאות של עירוני נהריה, הוא קריטי על מנת לנסות להחלץ מהתחתית בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully