וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: ברצלונה שרדה מותחן גדול מול מלאגה

ארבעה ימים לפני המשחק ביד אליהו, הקטלאנים הפגיזו 20 שלשות, כולל אחת משוגעת במיוחד של אברינס שכפתה הארכה, וניצחו 110:114 את מוליכת הטבלה בספרד. 74:75 דרמטי לריאל מדריד על לבוראל קוצ'ה

מרסליניו הוארטס, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
כושר קליעה מטורף. הוארטס/GettyImages

רגע לפני שהיא ממריאה לתל אביב למפגש עם הקבוצה של גיא גודס, ברצלונה ירקה דם לפני שגברה היום (ראשון) 110:114 במותחן אדיר על מלאגה בתום הארכה. הקטלאנים חסרו את חואן קרלוס נבארו הפצוע ואת בראד אולסון, שדווקא חזר מפציעה השבוע אך קיבל מנוחה לקראת המשחק החשוב ביד אליהו. זה לא הפריע לה להפגיז לא פחות מ-20 שלשות, כולל אחת משוגעת במיוחד של אלכס אברינס, שנייה לתום הזמן החוקי, שכפתה הארכה.

המשחק המצוין שהתפתח בפלאו בלאוגרנה נפתח בצורה קצבית. אדווין ג'קסון, שהוחתם לקראת הטופ 16 וקיבל דקות מרובות לאור הוואקום שנוצר עם חסרונם של נבארו ואולסון בעמדות הגארד, ניצל היטב את ההזדמנות וצלף 11 נקודות ברבע הראשון. ריאן טולסון חימם את הידית מן העבר השני וצלף מכל מקום, וגם הקאמבק המאוחר של ברצלונה ברבע הרביעי כמעט לא הספיק. ארבע שניות לסיום קרלוס סוארס דייק פעמיים מהקו והעלה את האנדלוסים ליתרון שלוש נקודות, אך מלאגה מיאנה לבצע עבירה ואברינס שלח את המשחק להארכה בשלשה משוגעת עם יד על הפנים.

מלאגה הובילה גם ברוב שלבי ההארכה, אבל שלשות של הוארטס ולאמפה הפכו, וסל נוסף של הפולני סגר עניין. אדווין ג'קסון, דשון תומאס ומרסליניו הוארטס בלטו עם 19 נקודות כל אחד, ג'סטין דולמן הוסיף 16 בעוד אנטה טומיץ' נעצר על שבע בלבד. ריאן טולסון להט עם 25 נקודות בצד השני, שלצערו לא הספיקו.

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד כדורסל. מגד גוזני
ווינר גדול. סרחיו יול/מגד גוזני

משחק נוסף בין שתי קבוצות יורוליג נערך הערב במדריד, שם ניצחה ריאל מדריד בקושי רב את לבוראל קוצ'ה 74:75. סגנית אלופת אירופה פיגרה לאורך כל המשחק אבל חזרה לקראת הסיום ובמצב של 72:74 לאורחים, סרחיו יול הווינר הגדול של הבלאנקוס קלע סלע שלוש שניות לסיום וסחט עבירה. יול דייק גם מקו העונשין והשאיר את הנקודות במדריד.

יול הוביל את המנצחים עם 17 נקודות ו-5 אסיסטים. אנדראס נוצ'יוני קלע 13 ופליפה רייס הוסיף 12. פביאן קוזר ופרננדו סאן אמטריו קלעו 12 למפסידים. דייויד ברטאנס וקולטון אייברסון הוסיפו 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully